_tHokA_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Specifications Maximum resolution: 1280 x 960 Picture resolution: 640 x 480 (VGA) Sensor specification: 1/4” CMOS Lens Specification: 3,6mm - 6mm - angle: 30º Color: 24 bit CCIR656 Power supply over USB: DC 5v/65mA Ideal for Notebook users: Small size design with integrated clip. Automatic Flash with 6 LEDs for pictures also at dawn. CMOS image sensor: 350K pixel, interpolates pixels on 1300K. 30 Images / Sec with a resolution of 1024 x 768 pixels USB2.0 Connection for fast transfer. Automatic exposure and automatic white alignment. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ser at dem selger webcam på Lidl til kun bare 169kr. Har 0 peiling på webcam. Noen som kan si om dette kamera er verdt pengene ut ifra de spes jeg har skrevet over? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det kan da ikke stemme at det kun koster 169 kr?! I såfall hvor ligger lidl? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 fikk nettopp kjøpt den, men har sinnsykt problemer med å innstallere driverne, sp1 er innstallert og orginal drivere vil fremdeles ikke installeres Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Billig kamera med CMOS sensor betyr vanligvis at det sliter mye i dårlig lys. http://www.city-webcams.de/cms/content/view/88/76/ Kvaliteten på bildene er ikke god, men til den prisen så er det vel som man kan forvente. Jeg har aldri vært bortig et billig webkamera som jeg synes var verdt prisen, det er som oftest mange problemer som må løses og det er sjelden man greier å løse alle. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vet ikke om det er noe galt med mitt webkamera, men jeg får uansett ikke 30 bilder i sekundet. Det er utrolig tregt. Og i den medfølgende softwaren så finner jeg ingenting om oppløsninger på mer enn 640x480. Noen fler med dette problemet? Og i tillegg så blir det utrolig varmt. Nei.. hadde jeg visst dette så hadde jeg holdt meg til mitt gamle Logitech Quickcam fra -99 (tror jeg). Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Jeg kjøpte meg denne i dag, men hvordan slår man på LED light? Endret 12. april 2006 av bjorneoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå