Gå til innhold

SILVERCREST Webcam 1.3 Mpix

Anbefalte innlegg

web.jpg

Specifications

Maximum resolution: 1280 x 960

Picture resolution: 640 x 480 (VGA)

Sensor specification: 1/4” CMOS

Lens Specification: 3,6mm - 6mm - angle: 30º

Color: 24 bit CCIR656

Power supply over USB: DC 5v/65mA

Ideal for Notebook users: Small size design with integrated clip. Automatic Flash with 6 LEDs for pictures also at dawn.

CMOS image sensor: 350K pixel, interpolates pixels on 1300K. 30 Images / Sec with a resolution of 1024 x 768 pixels

USB2.0 Connection for fast transfer. Automatic exposure and automatic white alignment.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ser at dem selger webcam på Lidl til kun bare 169kr. Har 0 peiling på webcam. Noen som kan si om dette kamera er verdt pengene ut ifra de spes jeg har skrevet over?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig kamera med CMOS sensor betyr vanligvis at det sliter mye i dårlig lys.

http://www.city-webcams.de/cms/content/view/88/76/

Kvaliteten på bildene er ikke god, men til den prisen så er det vel som man kan forvente. Jeg har aldri vært bortig et billig webkamera som jeg synes var verdt prisen, det er som oftest mange problemer som må løses og det er sjelden man greier å løse alle.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noe galt med mitt webkamera, men jeg får uansett ikke 30 bilder i sekundet. Det er utrolig tregt. Og i den medfølgende softwaren så finner jeg ingenting om oppløsninger på mer enn 640x480. Noen fler med dette problemet?

Og i tillegg så blir det utrolig varmt. Nei.. hadde jeg visst dette så hadde jeg holdt meg til mitt gamle Logitech Quickcam fra -99 (tror jeg).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...