TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Bilde til Kabbinett ( http://www.metku.net/reviews/inwin_x710/inwin_5.jpg ) Bildet er litt stort så... pass på. Det er det at jeg gjerne vil ha en gjennomsiktig dør. Men jeg tror ikke dem selger dører med plexi glass til den. Hvis noen finner, så ta kontakt. Jeg er da villig til å kjøpe et nytt kabinett, det ska være plass til 1disk, så klart, og vannkjøling, TT Bigwater. Og et 754 kort, med 9800pro. Det kan også være litt ekstra plass. Minimum pris er vel 0, og maks pris er 500. Ikke noe dilldall, rent stilig. Jeg er villig til å kjøpe nytt kabinett, bare pågrunn av en gjennomsiktig dør, da er altså poenget med hele posten å finne et kabbinett, med gjennomsiktig dør, eller en dør som passer med kabinettet InWin X-710. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) For mye dill dall. Trenger noe stilrent, ikke så mye dill dall og lys foran Endret 7. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tror ikke du finner noe STILRENT m/ vindu til den prisen dessverre.. /ketchez Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du kan jo lage vindu i det kabinettet du har nå da, tar du turen innom overklokking delen av forumet og casemod/worklog finner du nok noe hjelp. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 di finner window kit på www.microplex.no Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jada, det er det, men når jeg tar sånn window kit, så blir det sånn hoven svart klumpete feste over hele vinduet. Der man fester det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er ikke nødvendigvis riktig... Lager du hullet mindre enn plexiglasset og du passer på at du kutter fint og pusser kan du lime den på baksiden. Men det er ikke så lett å lage et _helt_ rundt hull da Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror ikke du finner noe mer stilrent enn dette: Men koster 800kr. [Link] Lenke til kommentar
.com Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er det vindu på det da, suprsid? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det var jo også en ting å huske på hehe. Ikke en ting eg ikke finner. [Link] Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Blir 300 i tillegg da.. men da får du ett skikkelig bra kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå