hemo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finnes det alternativ til dot.tk som også er gratis? I det siste har eg ikkje klart å registrera nye .tk-domene (free) og eg har sendt epost til dei (som er oppmoda i feilmeldinga som dukkar opp). Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gjør deg selv en tjeneste å kjøp deg et domene. Er det ikke bedre å betale et par hundre i året for et "ekte" domene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gjør deg selv en tjeneste å kjøp deg et domene. Er det ikke bedre å betale et par hundre i året for et "ekte" domene? HELT enig.. Men, for og svare på spørsmålet ditt så får du bare gratis subdomener! moo.no f.eks er en grei tjeneste Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finnes det alternativ til dot.tk som også er gratis? I det siste har eg ikkje klart å registrera nye .tk-domene (free) og eg har sendt epost til dei (som er oppmoda i feilmeldinga som dukkar opp). www.moo.no Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) dyndns.org mener jeg skal ha noe, og http://www.no-ip.com/ er jo en fin sak. Liker moo.no og... edit: cs.nu er jo kjekke og greie gratisdomener hvis du kan/forstår littegranne tysk. Hvis du ikke kan, er freetranslation.com et godt hjelpemiddel i registreringen. Hvis du kunne tenke deg et skikkelig domene, vil jeg bare nevne at mywebhost (norsk selskap) har registrering av .no-domener til 362 kr + 80 kr per år. Normalt må du være en registrert bedrift/organisasjon/foretak etc, men her har de sine egne organisasjoner som du kan registrere domenet ditt under. Prisen er KUN for domene though Endret 6. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå