Gå til innhold

Et par bilder...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Dette synes jeg er vakkert. Estetisk topp klasse og svært kreativt i forhold til det jeg kan klare i alle fall.

Likte særlig godt bilde 2+3 der du har tatt skjeen i bruk. Har du benyttet studiolys?

Med den dybdeskarpheten du har fått til, må du ha hatt godt lys.

Vakkert, Vakkert, er mine ord om dette.

Er det kanelblomst du har fotografert?

Lenke til kommentar

Veldig mye fine bilder, eneste negative her er at du legger ut mer enn ett bilde......... Så da blir det med dette.

EDIT; Et par bilder = 2 stk. bilder, ikke fem.

Et par som har seg en hyrdestund er da IKKE en mølje..........

F828

Endret av F828
Lenke til kommentar

Jeg har forståelse for at det legges ut så mange bilder når det er flere versjoner av samme motiv.

Bilde 1 synes jeg blir litt for intetsigende. Det blir nesten et artsportrett uten at hele planten er med.

Bilde 2 synes jeg er veldig bra. Annerledes, og enkelt og stilrent. Kanskje det beste i serien.

Bilde 3 ... huff. :lol: Ser ingen sammenheng mellom bakgrunn og blomst. Stygge blitzreflekser. Hadde bildet vært alene så hadde jeg bedt deg rydde bakgrunnen og prøve igjen. :lol:

Bilde 4 ødelegges av at en uskarp blomst sett fra siden dominerer bildet

Bilde 5 konkurrer om seriens beste. Fint high-key portrett. Bra med de diskrete skyggene. Men jeg vet ikke om utsnitt/dandering av blomster er helt god. Ikke det at jeg kan si hva som ikke er riktig, men det stemmer bare ikke helt. Jeg ville tatt tak i det bildet og skutt en del alternative utsnitt, med alternativ utlegg av blomster.

Egentlig, jo mer jeg tenker på det, desto bedre blir 5'ern. Et henge-på-veggen-bilde dersom man har en åpen og minimalistisk innredet stue i lyse duse farger.

Lenke til kommentar

Bilde nr. 2 og 5 syns jeg er fantastiske!

Nr. 2 nydelig med de sarte blomstene i kontrast mot skjeen. (mens den vanrette streken/skyggen under skjeen burde fjernes)

Nr.5 WOW! kunne godt hengt på min vegg :)(kunne muligens beskjært det litt nærmere blomstene og mindre hvitt rundt?)Kan jeg spør hva slags lys, kamera og innstillinger du har brukt?

Endret av dSRL
Lenke til kommentar

Tusen hjertelig for tilbake meldinger.

Er ikke brukt studiolys her. Derimot er det brukt vanlige canon blitzer opp mot et par bowens vinklet inn mot objektivet.

Det er kanelstenger på ene bildet ja, men blomsten har jeg ikke peiling på hva heter. Men det er ikke blomsten til kanestengene.. hehe

De refleksene på koppen på bilde tre er jo der, men de blitz refleksene kan jeg ikke si jeg ser? Da de hvite flekkene på koppen er en del av motivet på den :)

Tusen takk for tilbakemeldinger. Setter veldig pris på det alle sammen:)

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
De refleksene på koppen på bilde tre er jo der, men de blitz refleksene kan jeg ikke si jeg ser? Da de hvite flekkene på koppen er en del av motivet på den :)

Ahh... ser jo nå at de 'refleksene' er en del av tegningene på koppen. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...