propel Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Synnes jeg leste no sted om at skulle komme nå i sommer, men er resten av verden å ikke norge(som vanlig) ???? Noen som vet?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 De skal visstnok komme ut for slag i løpet av juli. Tør ikke tenke på hvor mye toppmodellen på 200GB vil koste. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 propel Normalt kan det gå 4 til 6 uker før vi kan kjøpe dem,de er lansert. Kjetil Lenke til kommentar
propel Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Må ha!!....Må ha NÅÅ!! håper de kommer med 8mb cache......har tenkt å kjlpe 4 stk'r, skal sette op 2 raid's . men jeg trenger vel kansje 1 til bare for å komme over 1000GB...ikke sant?? Lenke til kommentar
propel Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Må ha!!....Må ha NÅÅ!! håper de kommer med 8mb cache......har tenkt å kjlpe 4 stk'r, skal sette op 2 raid's . men jeg trenger vel kansje 1 til bare for å komme over 1000GB...ikke sant?? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Også venter jeg 2 måneder med å kjøpe de og får likemye til halveprisen:) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 talisar Ja til våren neste år. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå