Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Si av tekniske årsaker som ellers hadde blitt dekket av Sony's garanti i det landet du har importert den fra? Hva hadde du gjort? Ingen av Sony PSP er dekket av Sony Norge eller garantien fra dem!.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 jaha, men ikke alle har så god råd som deg Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg spør!? Tror ikke man noe valg?? Man kan selvsagt la være, eller man kan prøve å sende for å reparert, men det blir vel ikke noe billigere!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 oh..ok! Det finnes ikke noe i forbrukerloven som gjør det mulig å få garanti fra Sony på dette produktet? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Om produktet ikke er kjøpt i norge, så har du ingen rettigheter overfor forbrukerkjøpsloven whatsoever. Om produktet er kjøpt hos en norsk butikk som har importert psp fra utlandet, så har du fulle rettigheter, og garanti har ingenting å si da reklamasjonsretten din uansett dekker like mye . Kortversjon: Kjøpt utenfor norge = dritt, kjøpt i norge = bra. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpt utenfor norge = dritt.. det DER er bare svada..funket produktet fet så er det samma hvor det har blitt kjøpt vel..hvis du mener generell defekte varer kjøpt i utlandet så er jeg forsåvidt enig. Men si at din PSP er ødelagt og du har importert fra utlandet. Kan man kjøpe en PSP i Norge og så "bytte" om den innkjøpte PSPen og heller sende den defekte til service..?! Joa, svindel men hvordan er serienummeret bundet til esken/kvitteringen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mente ikke noe ang kvaliteten på produktet. Jeg mente at rettighetene dine ved evt produksjonsfeil og andre ting med spilleren din er dritt iforhold til om du kjøper spilleren i norge . Når det gjelder serienr, så kan verksted enkelt sjekke opp om serienr er fra serier solgt i usa eller japan feks. Men uansett så er det slik at norsk reklamasjonsrett (står mye om dette i forbrukerkjøpsloven) er klart bedre enn garantien man får fra produsent. Derfor får man en ekstra trygghet på varer kjøpt i norge. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Si av tekniske årsaker som ellers hadde blitt dekket av Sony's garanti i det landet du har importert den fra? Hva hadde du gjort? Ingen av Sony PSP er dekket av Sony Norge eller garantien fra dem!.. Gråter mine øyen røde Måtte slike grusomme ting aldri skje. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjøper bare en ny. Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Kjøper bare en ny. Ser ikke helt problemet. *mumle*..pappa driter penger, det er lett å se...*mumle*.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 *mumle*..pappa driter penger, det er lett å se...*mumle*.. Pappa? Hehe... Noen år siden jeg fikk noe av han sist. Når man jobber opptil 12 timer hver eneste dag og har gjort dette i noen år, så tjener man penger. For disse pengene kan man kjøpe saker og ting. Du finner det sikkert ut etterhvert du også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Si av tekniske årsaker som ellers hadde blitt dekket av Sony's garanti i det landet du har importert den fra? Hva hadde du gjort? Jeg tror jeg hadde lagt meg i forsterstilling inne i dusjen, og vert der helt til jeg døde av sult/utmattelse. Eventuelt hadde jeg knabbet Bromlexl sin PSP.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 *mumle*..pappa driter penger, det er lett å se...*mumle*.. Pappa? Hehe... Noen år siden jeg fikk noe av han sist. Når man jobber opptil 12 timer hver eneste dag og har gjort dette i noen år, så tjener man penger. For disse pengene kan man kjøpe saker og ting. Du finner det sikkert ut etterhvert du også. <-- student..ikke fattig men tar ikke det så lett å få en ødelagt PSP Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 student..ikke fattig men tar ikke det så lett å få en ødelagt PSP Forståelig. Håper naturligvis at min holder seg like fin som det den er i dag fremover. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Knabbet broren min sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå