Skogslik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 eg har et saphir radeon x800xl skjermkort. når eg skulle spille nfsu2 så var grafikken drit. eg stillte på grafikken på bilen og den ble perfekt men ikkje bakken og husene. ka er gale?? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sett innstillingene i driveren til beste kvalitet. Gjør det samme i spillet. Full kvalitet på alt du kommer over. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 omegadriverne... i say no more Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis det er "store" firkanter på veien er det noe som har blitt fikset i en patch til spillet. Slet med det selv. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 eg har et saphir radeon x800xl skjermkort. når eg skulle spille nfsu2 så var grafikken drit. eg stillte på grafikken på bilen og den ble perfekt men ikkje bakken og husene. ka er gale?? Hvis du har nyinstalert spillet så er det bare en omstart av maskinen som skal til. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 spillet er lastet ned av ein kompiss. har det noe med saken og gjør?? den er vell slik den skall når tenker meg om, var bare øitt merkeleg ein plass, ikkje på hovudveien! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var ikke klar over at EA leverte det over nettet... hmmm Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men da ender vi denne diskosjonen her og nå da. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Stenges: Venligst les restningslinene, speislet punktet eg linker til: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60#8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg