Croacker Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 skjermen er fin de 5 første minuttene, så deretter blir det prikker her og der og alt går tregere, etterhvert blir det gult og blått og gudvethva på skjermen, jeg restarter, og det har smittet over på dos'n og oppstarten, og windows vil ikke starte, men bare fryser seg på loadingen.. er det NOEN her som vet hva det kan bety? er desperat :/ har tenkt meg at det kanskje kan være hovedkortet? eller tar jeg helt feil nå? jeg bruker Windows ME.. Dessuten har jeg prøvd det på en annen maskin, der virket den glimrende.. lurer på om noen har opplevd samme problem og hvordan de fikset det [ Denne Melding var redigert av: Croacker på 2002-07-03 22:11 ] Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kanskje for høy temperatur på skjermkortet. Prøvå ta av døra på kabinettet og muligens sett en vifte til å blåse på skjermkortet. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg hadde samme problem på et creative, men der var det hele kortet som var fucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå