hazen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hey hey. har en sega dreamcast med 2 kontroller VMU , rumblepack og 32Backup spill(ja de er brente men har ikke brukt de fikk de av min onkel så ikke kjeft) og soul calibur original. Maskinen som ny. hva er dette verdt? er ikke denne egentlig ganske sjelden??.. takk for svar Lenke til kommentar
hazen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ingen som veit?... hmm ligger bare rundt her liksom.. gidder ikke og bli lurt opp og ned når jeg skal selge den. :!: Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 tror den er verdt mer for deg uansett sentimentalsk verdi, enn den er verdt i penger iallefall. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Behold den! Du får, tsja, max 500 om du er veldig heldig og kjøperen er en tulling av dimensjoner! Har selv Nintendo 64'ern... Kan liksom ikke bare selle den... Og hvem vet.. Kanskje den er verdt litt om 50 år :!: Endret 7. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har selv Dreamcast. Men når det gjelder pris så må jeg si att jeg ikke har noen anelse. Sorry. Jeg har også tenkt på å selge den men bestemt att jeg vil beholde den fordi den er som sagt mer verdiful for meg enn att jeg gidder å selge den 800kroner eller mindre. Hvilke spill har du? Lenke til kommentar
enl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Kjøpte en Dreamcast i London i høst, og den skulle de ha rundt 20£ for, og da fulgte det med en kontroller og de andre originale tingene. Brukte spill til Dreamcast fikk man fra 8£. Du kan nok ikke vente deg mer en rundt 400 for dette. Skulle ønske folk var bedre på "second hand" i Norge. Endret 15. april 2005 av enl Lenke til kommentar
Rakettprofessor Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her er det is i magen som gjelder. Gjem den unna på et mørkt og tørt sted, vent 80 år og selg den til Teknisk museum for 40 tusenlapper. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Her er det is i magen som gjelder.Gjem den unna på et mørkt og tørt sted, vent 80 år og selg den til Teknisk museum for 40 tusenlapper. Tror du helt seriøst att man kan få mange tusen $$$$ om noen ti-år for en DreamCast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå