FpsStu Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Heisann! Jeg har 1mb linjen hos Nextgentel og har litt problemer med å sende filer til noen med MSN med nextgentel. Når jeg sender en fil til noen, kommer det en beskjed før det har startet: "Vi kunne ikke sende denne filen fordi forbindelse er blokkert. Kontakt nettverksadministratoren eller Internett-leverandøren, de kan være i stand til å aktivere filoverføringer" Har noen hatt det problemet? Og jeg får ikke tak i dem fordi de aldri svarer!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvis du hadde søkt så hadde du funnet masse tråder med dette problemet! :wink: men jeg kan fortelle deg hva problemet ditt er da, det er brannveggen i routeren din som sperrer for det. Lenke til kommentar
555 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 22:15, Blod skrev:Hvis du hadde søkt så hadde du funnet masse tråder med dette problemet! :wink: men jeg kan fortelle deg hva problemet ditt er da, det er brannveggen i routeren din som sperrer for det. er det samme problem med telenor (nokia modem) jeg får nemelig samme meldinga. har win xp pro Lenke til kommentar
zane Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Du må åpne noen porter i modemen din med telnet. Her har du noen kommandoer som åpner for msn set nat entry add 10.0.0.x 1863 0.0.0.0 1863 tcp <- Messenger set nat entry add 10.0.0.x 1720 0.0.0.0 1720 tcp <- Netmeeting set nat entry add 10.0.0.x 1720 0.0.0.0 1720 udp <- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå