TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) De tjener nok bedre enn du tror Stian_A. Tja, jeg vet de tjener en god del ja... Er ikke det rundt 400.000 ? Kall meg Stian, heter ikke A engang, heter L, bare noe jeg skreiv ;D Endret 7. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "Modereringen blir stort sett utgjort frivillig, uten lønn." Dette mener jeg å ha hørt før, men hvem er det da som får de 1,400 000 NOK? Regner med at dette forsåvidt enten blir slettet eller at jeg ikke får svar, men spør for det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 1,4 millioner blir ikke stort delt på f.eks. åtte eller mer.. En journalist må da få litt å leve for.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) "Modereringen blir stort sett utgjort frivillig, uten lønn." Dette mener jeg å ha hørt før, men hvem er det da som får de 1,400 000 NOK? Regner med at dette forsåvidt enten blir slettet eller at jeg ikke får svar, men spør for det! De som eier et aksjeselskap har disposisjonsrett over overskuddet, vel å merke etter krav og forskrifter ang. lov om aksjeselskaper, herunder utbytte osv. Overskuddet i et A/S ER IKKE noe som de ansatte har krav på eller kan forvalte etter egne meninger og mål..... Styret kan gi utbytte til EIERE av et A/S hvis krav til egenkapital, soliditet osv. er oppfullt etter meget strenge regler for alle A/S. Noe mer du ville vite ? Endret 7. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Han tenkte vel mer på at det stod 1,39 mill i lønnsutgifter. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "Modereringen blir stort sett utgjort frivillig, uten lønn." Dette mener jeg å ha hørt før, men hvem er det da som får de 1,400 000 NOK? Regner med at dette forsåvidt enten blir slettet eller at jeg ikke får svar, men spør for det! De som eier et aksjeselskap har disposisjonsrett over overskuddet, vel å merke etter krav og forskrifter ang. lov om aksjeselskaper, herunder utbytte osv. Overskuddet i et A/S ER IKKE noe som de ansatte har krav på eller kan forvalte etter egne meninger og mål..... Styret kan gi utbytte til EIERE av et A/S hvis krav til egenkapital, soliditet osv. er oppfullt etter meget strenge regler for alle A/S. Noe mer du ville vite ? Jeg tenkte på lønnskostnadene, jeg, som Joachim påpeker. Så den wannabe-overlegne tonen din kan du legge av deg. KTHXBYE. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg tror moddisene selger kroppen sin på kveldstid. Klarer oss uten å gjøre det du. Det betyr ikke at du ikke gjør det, det betyr bare at du ikke gjør det for pengene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) "Modereringen blir stort sett utgjort frivillig, uten lønn." Dette mener jeg å ha hørt før, men hvem er det da som får de 1,400 000 NOK? Regner med at dette forsåvidt enten blir slettet eller at jeg ikke får svar, men spør for det! De som eier et aksjeselskap har disposisjonsrett over overskuddet, vel å merke etter krav og forskrifter ang. lov om aksjeselskaper, herunder utbytte osv. Overskuddet i et A/S ER IKKE noe som de ansatte har krav på eller kan forvalte etter egne meninger og mål..... Styret kan gi utbytte til EIERE av et A/S hvis krav til egenkapital, soliditet osv. er oppfullt etter meget strenge regler for alle A/S. Noe mer du ville vite ? Jeg tenkte på lønnskostnadene, jeg, som Joachim påpeker. Så den wannabe-overlegne tonen din kan du legge av deg. KTHXBYE. Her er Lønnskostnader; 1,340,488 som ikke er det samme som 1,400 000 NOK vennligst forhold deg/dere til de faktiske tallene som står i de riktige postene.... Hvem og hvor mange har stått på lønningslistene til HW Online A/S år 2003 kommer ikke frem i de nøkkeltallene som foreligger. Forresten, ikke så verst egenkapital heller: http://www.rosaindex.no/?frname=Hardware&s...drill=&x=68&y=8 Hvem eier selskapet ? Og når kommer neste aksjekapitalutvidelse ? Vennligst send prospekt til meg.... Endret 7. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sikkert salg av seksuelle tjenester. Haha! Dagens :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sikkert salg av seksuelle tjenester. Kjekk dispenser Får tilsvarende på Kondomeriet. Ingenting spesielt med pumpeflasker. Hentet her. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=401389 Tror det er noe de ikke forteller oss (tulla) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå