HondaNSR Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tenkte eg skulle sjekke hva hardware gruppen tjener, og det fant eg på rosaindex.no De tjener faktisk ganske mykje, hvor får de slike intekter ifra, utenom reklame mon tro? Regnskapsdata Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sikkert salg av seksuelle tjenester. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Nydelig rekneskap å se på, all ære til Hardware online.no A/S Endret 6. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gudamegi , det er fett da, har det fett , samtidig som man tjener spenn ;D Litt slemt da, man går ikke bort til en søppel tømmer (dårlig eksempel 8-) ) og spør hvor mye han tjener. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 De tjener nok bedre enn du tror Stian_A. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 De tjener nok bedre enn du tror Stian_A. hehe :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 For hvær gang vi trykker på en link i prisguiden tjener de en krone. I tillegg tjener de helvettes mye på reklame. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ganske bruktbart regnskap det der ja, må være som Marvil sa Off Topic : begynner å bli lei jokkes pappa Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tatt ut alle innlegg ang. ein viss persons pappa og pengene hans. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Back to the basic: Syns det er bare fint at HW-gjengen A/S tjener penger og driften går greit. Uten det, intet forum som vi har i dag... Edit: Veldig viktig, det er A/S som tjener penger, ikke nødvendigvis de ansatte.. Endret 6. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå er spørsmålet hvor mye som går til drift, lønn osv. Og korr mange er de egentlig? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå er spørsmålet hvor mye som går til drift, lønn osv. Og korr mange er de egentlig? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja det er jo koslig at folk tjener penger. Problemet er at det ofte går ut over kvaliteten. Til større en bedrift er til vanskeligere er det å få noe nyttig informasjon ut av suppa. La oss håpe at hw.no ikke går i samme spor som f eks. dinside. Vi trenger grundige artikler ikke bare noe forenklet tøv som "undertegnede synes kortet fungerte greit, men vi likte ikke at installasjons-CDen var grønn på farge bla bla bla . . . " Missforstå meg rett, det er greit med oversettelse og videresending av The Inquirer og X-bit labs. La det derimot stå i veien for litt skikkelig journalistikk! Dersom noen har planlagt et besøk til forumkategori nr 60 kan vedkommende fritt kopiere innlegget mitt og bruke det som sitt eget. Dette var visst feil kategori Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ALT er fortjent! tenk på all den reklameplassen de ga til flomoffrene! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) jepp,bra res det der. Har en kjenning som startet med et selskap for to år siden, de driver med telefonsalg og i 2004 hadde han 8 millioner i overskudd etter skatt Endret 6. april 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg tror moddisene selger kroppen sin på kveldstid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg tror moddisene selger kroppen sin på kveldstid. Klarer oss uten å gjøre det du. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva gjør HW med overskuddet? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det koster penger å drive dette her Dessuten lever ikke HW teamet på luft og kjærlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå