TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Heisann ! Mine første "kule" sko var jo selfølgelig Superstar, dem er så utrolig gode og gå i, og jeg føler meg bra i dem. Men jeg kan ikke finne dem noe sted i butikken, jeg har sagt til mor at hvis hu ser dem, så ta dem. Kan noen finne dem for meg ? ;D Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 de er dritgode å gå i! mine er ødelagte da, så mamma kasta dem. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nettopp ! Det er sånn utforming midt i , som støtter opp foten, tror ikke adidas lager dem mer, vet ikke hva jeg ska ha på meg, det nytter ikke å ha på seg sånne feite sko.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Stress har i hvertfall. Hvor bor du? Vet ikke om det har nettbutikk, og orker ikke å sjekke akkurat nå: www.stress.no Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Disse skoene er jo kule Hvet ikke om det er superstar skoene, men de ligner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som sagt, www.stress.no har dem, og jeg ser at man kan bestille de på nettet også. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jess, stress har dem... har netopp fått et par adidas superstar 35th anniversary fra stress. konge sko! \0/ kule er dem også Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Superstar orginale på stress, koster fleske ! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Får de på sportmann.no til 599.- Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Stress har i hvertfall. Hvor bor du? Vet ikke om det har nettbutikk, og orker ikke å sjekke akkurat nå: www.stress.no Bruker Stress titt og ofte, så de har nok nettbutikk. Edit: Det fant du ut selv noen poster nedenfor ja.. Endret 4. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Sportsmann.no eller det selger superstar for 600spenn, når jeg har bestilt Superstar UP limited eller det for 1100spenn ! Sportmann.no - dårlig kvalitet, må jo ha noe å legge skylda for at jeg betaler 500spenn ekstra ! Men men, skoa er fine, og jeg drar damer, Capish ;D Sjekk den skoen a ! Er ikke den verdt prisen eller hva ! Den ble sendt fra Berge, selv om det er en butikk i Oslo å ^^ idag, eller i går. Håper den kommer snart. Endret 4. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det Adidas Superstar-sko, og ekte sådan, varierer ikke kvaliteten. Det er samme sko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå