ChainDoG Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hei. fikk den nye psu`n min i går, og fikk etter en rask operasjon skrudd på pc`n igjen, etter å ha bytta psu (den gamle fungerer fint, men er litt "svak" på 12v så jeg bestillte en ny just in case). til min store forskrekkelse var ikke alt så fryd og gammen som jeg hadde håpt på.. vifta ER faktisk effektiv og "ultra silent" men trafoen gir/ga fra seg en høyfrekvent trafo/strømlyd.. konstant men økende under belastning. trengte bare å scrolle litt i internet explorer så hørte jeg tydelig "bzzz bzzz bzzzzzzzbzbzzbzbzzzzz" og under load var det ekstremt tydelig og irriterende.. etter mye om og men fant jeg ut og fikk bekrefta at det var psu som var synderen og etter en kjapp telefon til support, fikk jeg beskjed om å sende den i retur (han på support hadde faktisk samme problem med modellen hakket under).. det er da jeg begynner å lure litt på kvaliteten til northq.. er det noen andre som har noen erfaringer med denne modellen, fabrikant osv..? er lite lysten på å sende den i retur for så å få en like pestbefengt psu som erstattning. men det er jo mulig at posten har maltraktert min pakke litt ekstra, og at jeg bare har voldsomt med uflaks denne mnd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå