Gå til innhold

Nytt stereoanlegg - Hva er billig og bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maks 3000. Hmm. Har hørt veldig mye godt om disse vertfall.

Gale skal være ganske bra høytalere for den prisen ;) du kan kansje se på noen Proson hos Siba.no, dei har på tilbud noen høytalere som skal være ganske bra. dei heiter Proson CONQ6030 - Cherry... går ikkje ann og gi deg link!

Lenke til kommentar

Hva slags forsterker og cdspiller har dere tenkt å anbefale til en samlet sum på hele kr 1000.-,som er igjen av budsjettet til Nicklas?

Skal du ha et komplett anlegg med litt basstykk i til kr 3000,-,må du prøve bruktmarkede.Selv der blir det vanskelig med ditt budsjett å finne noe med bra basstrykk,men se etter noen eldre AudioPro,Proson,Gale,CervinVega eller Dali modeller.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Hva slags forsterker og cdspiller har dere tenkt å anbefale til en samlet sum på hele kr 1000.-,som er igjen av budsjettet til Nicklas?

Hehe :p Egentlig så har jeg cd spiller, så det er ikke så viktig med det.. trenger bare forsterker nå :D

Lenke til kommentar

Hehe :p Egentlig så har jeg cd spiller, så det er ikke så viktig med det.. trenger bare forsterker nå :D

Kjøp en brukt NAD forsterker f.eks en C350. Det er enkle forsterkere med masse power. Aktiv subwoofer får du ikke til den prisen, så jeg anbefaler ikke de Gale høyttalerne alene hvis du skal ha mye bass. Cerwin Vega og NAD er knall i lag. Cerwin Vega er bygd for å spille høyt og rått, så dette passer ikke hvis du skal høre på rolig musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...