lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Har alltid ønska meg en liten båt og nå som sommern stiger på og konfen nærmer seg faretruende står ordet "båt" å dingler over huet mitt.. Noen som har noen tips om en komplett båt (med motor og helst ratt) til under 10.000 spenn? Dessuten er jeg nå 14 og blir 15 10. Oktober.. Hvordan er det med reglene da? Endret 6. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
above Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan du ikke barer søke litt rundt på finn.no eller autodb.no selv da? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 så lenge du er under 16 år, kan du ikke føre båt over 26 fot, ha mer enn 10hk og ikke minst må den ikke gå fortere enn 10 knop. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kan du ikke barer søke litt rundt på finn.no eller autodb.no selv da? Joda, men vet ikke hva jeg burde se etter egentlig.. Har aldri kjøpt båt og vet ikke alt for mye om båter heller! Har bare kjørt masse båt, noe jeg elsker.. Noldus: OK, takk..! Greit å vite, men kan ikke love at jeg holder noen av de lovene! Politiet har jo ikke engang egen båt hos oss.. Endret 6. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 nei, men greit å være forsiktig med tanke på forsikringen... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for en eldre trebåt. Dette krever mye arbeid, men verdien på båten stiger tilsvarende (ehh, litt lite timebetaling blir det jo). For 10.000 får du en kjempe fin seilbåt eller sjark. Lykketil uansett. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Joda, men vet ikke hva jeg burde se etter egentlig.. Bare gå inn på finn.no /avansert søk og fyll ut der i fra.. max pris 10.000 og det fylke der du bur... hvis eg var deg vile eg kjøpt ei jolle med en passande påhegns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå