Bunchie Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Av de tre telefonene (6610i, T630 og K500i), ville jeg uten tvil ha valgt K500i. Man behøver ikke å være redd for en mobilprodusent hvis du bare opplever en feil med en telefon du har hatt fra den produsenten (sånn sagt, det har bare skjedd med S55), så du kunne jo også ha valgt Siemens CX70... Men hvis du er redd for feil på en telefon, så burde du kanskje tenke på at det er også noen folk som har hatt problemer med joysticken på K500/K700... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er den noe å satse på? hvordan er den vs K500? K500i er en mye bedre telefon enn T630, K500i har bedre kamera, MP3-spiller, mye mer minne, den er MYE raskere enn T630, den kan filme, den har støtte for 3D-spill, osv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Det må nesten opplyses om at K500i har et lite problem med en (særlig etter tid) slarkete joystick som er litt problemer med å navigere med. Dette er noe som denne brukeren nok vil prøve å unngå. Nokia 6610i vil dermed være fordelaktig; selv om det ikke er noen særlig tvil om at SE k500i er den klart beste telefonen av disse to. Endret 10. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Det må nesten opplyses om at K500i har et lite problem med en (særlig etter tid) slarkete joystick som er litt problemer med å navigere med. Dette er noe som denne brukeren nok vil prøve å unngå. Nokia 6610i vil dermed være fordelaktig; selv om det ikke er noen særlig tvil om at SE k500i er den klart beste telefonen av disse to. det er det jeg hater. at ting blir så slarkete i ettertid og man kan ikke fikse det :/ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tastene på CX70 er nok mer safe enn på de gamle Siemensa. Har sett mange sånne gamle modeller med liten, fargeløs skjerm. Der detter jo tastene av som fluer. Helt sinnsykt. Det e rikke tilfellet på CX70. Der er tastene helt secure. Desuten er joysticken framifra! Helt fabelaktig. Sinnsykt god, ekstremt lett å håndtere. bare digger den! Den er verdig terningkast sju! Bortimot... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Det må nesten opplyses om at K500i har et lite problem med en (særlig etter tid) slarkete joystick som er litt problemer med å navigere med. Dette er noe som denne brukeren nok vil prøve å unngå. Nokia 6610i vil dermed være fordelaktig; selv om det ikke er noen særlig tvil om at SE k500i er den klart beste telefonen av disse to. det er det jeg hater. at ting blir så slarkete i ettertid og man kan ikke fikse det :/ vel akuratt dette går under garanti da jeg har gjort det samme, og fått den reparet. k500i er en bra telefon, bare synd den ikke har blåtann. personlig liker jeg ikke nokia. Forresten: hvilke telefon er det som ikke har problem med treg joystick etter en stund? Endret 11. april 2005 av Imposter Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 nå har jeg kjøpt SE K500i for kr999;- på spaceworld. Fikk med kontantkort men kan bruke det jeg hadde fra før av. Veldig fornøyd med prisen. Men mobilen ligger på lading nå. Takker for all hjelp jeg fikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå