AiKi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har et problem med tastatur/mus på PC'en. Jeg hadde fikset en anordning for viftene, og slo den på. Problemet var da at pcen ikke reagerte på noe som helst. Jeg fant ut at tastaturet ikke reagerte, og det gjorde heller ikke musa. Den funket ikke i windows, og jeg klarte heller ikke å komme inn i BIOS. Man kan heller ikke bruke hurtigtast for å slå den på. Rarere blir det av at mus/tastatur får strøm, lyset i den optiske musa lyder, og det blinker i num lock lampene etc., som vanlig. Jeg har prøvd med et annet tastatur, som heller ikke funket. Musa har jeg satt i USB-porten, men med svært dårlig resultat, da lyste den ikke engang. HJELP! Takk. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 kjøp nytt tastatur og mus din noob.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Til de som ikke fikk det med seg: Jeg har prøvd med et annet tastatur, som heller ikke funket Les skikkelig din n00b.. Endret 6. april 2005 av kjehaako Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå