bokhylle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei. Jeg har begynt og modde litt på mitt dell kabinett. Er det noen som har forslag til andre ting jeg kan gjøre? Et bildet: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Populært å modde Dell kabinettet nå gitt! Vel, hva med å kanskje slå deg løs med sparkelet på fronten og lakke litt? Power- og resetknappene er jo helt tragiske.. De kan du for all det bytte ut med noe mer fancy! Det som hadde vært tøft ville vært en 120mm vifte i front (gjerne med no lys) som blåser over HD.. Men da er det best å sparkle og du må nok flytte knappene vil jeg tro! EDIT: Og vennligst, bytt LEDs!!!! Endret 6. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Eier du solbriller? Neida. Det så ganske flott ut! Men må si meg enig med Glisevask. Men det er kanskje litt vanskelig å gjøre så mye med Dell kabinettet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ifølge noen tråder er det visst ganske mer enn man tror at man kan gjøre med de "super"kabinettene! Med litt fantasi iallfall.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 du har vel ikke den tragiske grønne trakta som blåser luft på cpen på? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tror det blei sagt at det å modde en dell er som å sminke en grismen dette blei jo bra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Haha, genialt utsagn!! Men jeg synes da det er litt feil da.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 gjør noe med fronten.. fronten i dell kabinett er evig støgt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, gjør noe med fronten, kanskje lakke den svart? Fulgte det med frontdekselet til den optiske stasjonen? I så fall, hva med å stealthe den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som jeg foreslo, vil jeg tro det bli fett om han hadde sparkla den i en annen fasong! Gir jo en heeeelt egen vri på fronten.. Og stealthing er jo et must da! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hmm... Dell er teit. Bytt kabinett, sorry as, men det der var sterkt opplyst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå