siemens:-) Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei, har sett etter moped nå for en stund, vil ha noe som ikke er helt nytt... helst fra 70-tallet og muligens tidlig 80 tallet. Jeg liker veldig godt tempo Corvette, og har sett på en god del av de, men jeg har ikke klart å få kloa i et fint eksemplar enda... Jeg har like peiling på mopeder egentlig, og vet ikke helt hvilke alternativer som finnes til Tempo Corvette, trenger altså tips på dette. takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Honda PX og Camino, eller Suzuki FZ50 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Som vågebu says, Suzuki ZR .. Noe ala denne: Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takk for mange gode forslag, likte spesielt godt Zundapp`en og Suzuki ZR, veldig stilige... Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Yamaha QT 50, FZen er ganske bra da, men QT`n drar litt bedre.. Lenke til kommentar
Nybakkern Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Zundapp 3967649[/snapback] Ser du har bilde av zundappen min der, har du noen zundapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå