SuperJan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Heisann Sitter med ett Epox EP-4PLAI hovedkort, med innebygd lydkort. Det som er, er at lyden blir borte når jeg spiller.. Det kan ta 4min før det skjer, kan ta 10min, det er helt forskjellig. Og så kan det ta like lang tid før den kommer tilbake igjen, men også kortere eller lengre.. Men jeg syns det er rart for det skjer bare i spill.. Jeg kan sitte å høre på musikk hele dagen, eller se på film osv, men da blir ikke lyden borte.. DirectX9c er installert og nyeste drivere til hovedkortet er inne.. Noen tips? Mvh, Janse Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 broren min hadde det samme problemet på hans pc. vi reinstallerte windows 1 gang også. men det var et annet hovedkort da. ente med at vi satt inn et litt gammelt lydkort vi hadde fra før. nå funker all lyd bra igjen. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hmmm, det tenkte jeg å på, og det gjorde jeg. Men fortsatt er det problemer.. Men takk for svar=) Noen flere tips? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ingen som veit..? Mener ikke å mase.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du maser ikke. Har du prøvd: 1. nyeste drivere. 2. avinnstallere driverne og installere de på nytt. 3. fjernet spywares/virus? (det har du sikkert) Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Takk for tips. Det kan jeg teste Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg måtte installere system filene for windows på nytt da dette skjedde meg for ikke lenge siden... Funket faktisk også med system restore, men da var det noe annet som ikke funket... Vet fortsatt ikke hva som var feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå