Adversary Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vell satt her på forumet i går og kjeget meg litt ,så tengte jeg at geg skulle ta å sjekke cpu temp... WTF ? 63 Grader idle? Jeg skrudde av dataen og drog ut jumper kablen. tempen sank til 55 grader. Det blir bare så høyt bare ved spilling. Vanlig vis er den på ca 30 grader idle. Har nå klokker ned til [email protected] Ghz (kjører vanlig vis på 3.6 ghz) pga varme og tempen ser ut til å være urikkelig. Alle program har stort sett lik temp og osv. Og andre tempraturer ser ut til å være normale. Hjelp? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 En venn av meg hadde 68ºC ved nettsurfing. Foreslo at han renset CPU kjøleren, da sank tempen ned til normalt igjen. Er ikke sikkert det er det som er problemet hos deg, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Vell jeg støve sugde litt hær og der forleden. Og tok kjøle ribba og. Fikk ikke vekk alt men cpu temp sank med 4 grader+. Og den ligger KONSTANT på 52 grader Endret 6. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå