Broseen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan jeg bruke min Cat5e UTP nettverkskabel som bredbåndskabel? Er nesten sikker på at jeg har brukt den før, men får det ikke til nå. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tja.. På modemet fra telenor, har vi no alla ISDN-ledningsopplegg fra kontakt i veggen til modemet? Hvis det var dette du tenkte på? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nei, fra router til pc. Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det skal gå helt fint ja... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hva kan være galt da? Har brukt den på samme router og maskin før. Ser ingen skader på kabelen. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er mye som kan være galt hvis det ikke virker... Hvis du mistenker kabelen, bør du prøve med en annen kabel og sjekke om det virker da. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan ha blitt bøyd / slitt / knekt etc. Har vært borte i mange kabler som bare har sluttet å virke. (Særlig hjemmelagede... ) Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Bruker en annen nå, men trenger en som er lenger (som den som ikke virker nå) Jaja, men da får jeg vel bare ta turen innom Clas Ohlson i morra da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå