Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tjene penger på og lese reklame!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr.

hmm, då e det noko for meg! eg ve ha meir penger nå!!! :w00t:

Sist jeg var medlem hos directmedia, fikk man ikke velge hvor mange eposter man ville ha. Det er ikke snakk om at man kan få hundre eposter per dag, men heller maks 5-10 per uke. Det går skamtreigt, og etter et halvt år tror jeg jeg hadde bygd meg opp til rundt 60 kroner elns før jeg meldte meg ut.

Deler den. Oppretta flere adresser, verva meg selv og kjørte på noen måneder, men det ble ikke mer enn 50-60 kr og meldte meg ut og sletta alt.

Man kommer ingen vei med dette, uansett hvor mye man ønsker det!

Lenke til kommentar

bryr meg ikkje om nokre meldinger på mobilen:).. men men regga meg like så greitt ;)

får se om de blir noen kroner av dette.. så at høyest utbetaling hittil er på 400kr.. sikker minimum utbetalings sum :p

edit: minimum var på 100 kr :p

Endret av mrKROVEL
Lenke til kommentar

Å si at kameraten din har blitt lurt er vel å ta i. Han ofrer kun noen sekunder per e-mail og det er ingen forpliktelser.

Jeg er selv med i Directmedia-opplegget og har holdt på der i et par år. Jeg har spart opp under 100-lappen. For å få utbytte må han åpne 600 mailer (forutsatt at han ikke har vervet noen eller oppnådd noen andre bonus-kroner). Dette kan for mange virkel som en umulig oppgave.

For anledningen sjekker jeg kontoen min :p :

Jeg ble medlem Sat 25. October 2003 04:22

Jeg har tjent: 84,00 kr

Jaja, om noen år (når Directmedia sikkert har gått konkurs e.l) så har jeg kanskje nok til utbetaling :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...