Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Så der finnes ingen som sender ut reklame der eg kan bestemme antall mail per dag? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr. hmm, då e det noko for meg! eg ve ha meir penger nå!!! Sist jeg var medlem hos directmedia, fikk man ikke velge hvor mange eposter man ville ha. Det er ikke snakk om at man kan få hundre eposter per dag, men heller maks 5-10 per uke. Det går skamtreigt, og etter et halvt år tror jeg jeg hadde bygd meg opp til rundt 60 kroner elns før jeg meldte meg ut. Deler den. Oppretta flere adresser, verva meg selv og kjørte på noen måneder, men det ble ikke mer enn 50-60 kr og meldte meg ut og sletta alt. Man kommer ingen vei med dette, uansett hvor mye man ønsker det! Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvor ofte får man mail da? registrerte meg akk for morro:P kan jo bare "glemme" kosepte nå, å bare passe på å trykke på alle mailene som kommer in, så kanskje om ett par år så har mann 300kr? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Googlet litt og fant denne: http://www.annonse.no/classified/view_clas....asp?aid=113255 og denne: http://amobil.no/art.php?artikkelid=12901 Endret 6. april 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 finnes en egen tråd om 80euro-saken... Noen påstår at man får penga, andre mener det motsatte! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 finnes en egen tråd om 80euro-saken... Noen påstår at man får penga, andre mener det motsatte! Stemme det. Leste det nå nettop. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 80euro-saken er jo bare tull fra ende til annen. Det er vel egentlig ingen som noensinne har fått noe fra dem, bare summen du visstnok skal få er såpass høy at det er umulig for dem som driver det å tjene penger på det selv. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Så der finnes ingen som kan sende meg 100 reklame mailer pr. dag også tjener eg 50 øre per mail. Vis ikkje det finnes så ser eg ingen vits i og starte med dette. Endret 6. april 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) bryr meg ikkje om nokre meldinger på mobilen:).. men men regga meg like så greitt får se om de blir noen kroner av dette.. så at høyest utbetaling hittil er på 400kr.. sikker minimum utbetalings sum edit: minimum var på 100 kr Endret 6. april 2005 av mrKROVEL Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 folk trur enda på Julenissen ser jeg....LoL Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Å si at kameraten din har blitt lurt er vel å ta i. Han ofrer kun noen sekunder per e-mail og det er ingen forpliktelser. Jeg er selv med i Directmedia-opplegget og har holdt på der i et par år. Jeg har spart opp under 100-lappen. For å få utbytte må han åpne 600 mailer (forutsatt at han ikke har vervet noen eller oppnådd noen andre bonus-kroner). Dette kan for mange virkel som en umulig oppgave. For anledningen sjekker jeg kontoen min : Jeg ble medlem Sat 25. October 2003 04:22 Jeg har tjent: 84,00 kr Jaja, om noen år (når Directmedia sikkert har gått konkurs e.l) så har jeg kanskje nok til utbetaling Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) HEHE! Registrert Mon 19. May 2003 05:29 Jeg har tjent: 100,50 ,- Før så fikk man noen øre fra hvert klikk de vervede gjorde, kjipt de tok det vekk Endret 6. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå