Edstro Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei! Har en venn av meg som sier at han har meldt seg inn i noe greier. Og der får han 50 øre per. reklame han leser. Disse reklamene får han via mail og han kan velge vor mange mailer han vil motta per. dag. Høres litt kult ut. Men finnes dette? Kan jo bare være at han lyver for meg Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ja det finnes, er med på det selv... veit ikke om det funker så godt, men det går da sakte opp over mot noen kr.... Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 siden det er en venn lyver han nok ikke. hvis det ikke var første april da. men han har nok blitt lurt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Joda, men ikke tro at du faktisk får utbetalt pengene... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Joda, men ikke tro at du faktisk får utbetalt pengene... neida, men det skader da ikke å prøve er jo bare noen klikk liksom... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Dert er mange like programmer som fungerer, samt lignende programmer der du får betalt for å ta surveys. Fellestrekket i dem alle er at det går med så mye mye mer tid på oppgaven enn det du får tilbake for det. Selv om du virkelig gikk inn for det, så hadde det blitt en skikkelig lusen timelønn. Bedre å bare skaffe seg en deltidsjobb da liksom. -Stigma Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Eg og vil være med. Vis eg får utbetalt penger. Gider ikkje og bla gjennom masse reklame og ikkje få noen kroner for det. Er der noen som kan gje meg en link til hvor eg kan bestille reklame og få betalt for det? Endret 6. april 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noen som kan skryte på seg å faktisk ha fått utbetalt noen kroner fra sånne firmaer? Jeg tar dette med en bøtte salt... Hadde ikke orka å trykke gjennom 100 mails for en femtilapp uansett tror jeg men.. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Eg vil gjerne ha norsk reklame levering. Alså eg vil ikkje registrere meg på noe reklame greier utenfor norge. Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link. ##Link fjernet av moderator - Vennligst IKKE post vervelinker her.## Endret 6. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link. *link borte vekk* Et raskt søk på google så fant eg og fram til http://www.directmedia.no/ Kan eg melde meg ut vis eg ikkje ønsker og være medlemm lenger? Og hvorfor må eg skrive inn min post adresse og postnummer? Eg vil ikkje motta drid i postkassen. Skal eg bare skrive noe tull i adresse felte da eller? Endret 6. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link. *link borte vekk* Et raskt søk på google så fant eg og fram til http://www.directmedia.no/ Kan eg melde meg ut vis eg ikkje ønsker og være medlemm lenger? Og hvorfor må eg skrive inn min post adresse og postnummer? Eg vil ikkje motta drid i postkassen. Skal eg bare skrive noe tull i adresse felte da eller? Hvis du vil ha pengene dine så er det vel best å skrive den kanskje? med mindre du skriver konto nummeret ditt. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Du kan ikkje skrive inn konto nummeret ditt under registreringen. Det er ingen rute for det. Du må kansje gjøre det senere når du skal ta ut penger? Uansett eg vil ikkje motta drid i postkassen min hjemme. Så om dere så er medlem på directmedia.no kunne si om dere fekk reklame hjemm i postkassen eller ikkje? Nå fant eg nettopp ut noe som var litt drid med directmedia.no du kunne ikkje velge vor mange mailer du ville motta per dag. Noen som vet om noen som tilbyr akuratt same tjeneste som directmedia.no men som du kan velge vor mange mailer du vil motta per dag? Eg vil nemlig motta ganske mange Og det må være en norsk tjeneste Endret 6. april 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link. *link borte vekk* Et raskt søk på google så fant eg og fram til http://www.directmedia.no/ Kan eg melde meg ut vis eg ikkje ønsker og være medlemm lenger? Og hvorfor må eg skrive inn min post adresse og postnummer? Eg vil ikkje motta drid i postkassen. Skal eg bare skrive noe tull i adresse felte da eller? Du kan melde deg ut, ja. Jeg har ALDRI fått noe i postkassa fra dem. Du kan gjerne skrive at du bor i Apalveien 111 for den del. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 har heller ikke mottat noe reklame eller drid i posten! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr. hmm, då e det noko for meg! eg ve ha meir penger nå!!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr. hmm, då e det noko for meg! eg ve ha meir penger nå!!! Sist jeg var medlem hos directmedia, fikk man ikke velge hvor mange eposter man ville ha. Det er ikke snakk om at man kan få hundre eposter per dag, men heller maks 5-10 per uke. Det går skamtreigt, og etter et halvt år tror jeg jeg hadde bygd meg opp til rundt 60 kroner elns før jeg meldte meg ut. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 er detta her tull? eller kan man faktisk tjene penger på å gjøre dette? er jo bare å be lillesøstra mi om å klikke på alle mailene og si at hun får en tier, mens jeg tar ti 40 andre:P Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er ikke noe tull, men det er så lite å tjene på det at folk flest gir seg før de når 300,- etter et par-tre år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå