Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tjene penger på og lese reklame!

Anbefalte innlegg

Hei! Har en venn av meg som sier at han har meldt seg inn i noe greier. Og der får han 50 øre per. reklame han leser.

Disse reklamene får han via mail og han kan velge vor mange mailer han vil motta per. dag. Høres litt kult ut.

Men finnes dette?

Kan jo bare være at han lyver for meg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dert er mange like programmer som fungerer, samt lignende programmer der du får betalt for å ta surveys.

Fellestrekket i dem alle er at det går med så mye mye mer tid på oppgaven enn det du får tilbake for det. Selv om du virkelig gikk inn for det, så hadde det blitt en skikkelig lusen timelønn. Bedre å bare skaffe seg en deltidsjobb da liksom.

-Stigma

Lenke til kommentar

Eg og vil være med.

Vis eg får utbetalt penger. Gider ikkje og bla gjennom masse reklame og ikkje få noen kroner for det.

Er der noen som kan gje meg en link til hvor eg kan bestille reklame og få betalt for det?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link.

##Link fjernet av moderator - Vennligst IKKE post vervelinker her.##

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Directmedia.no driver med slikt. Jeg er selv medlem. Men man kan ikke få utbetalt penger før man har spart opp 300 kroner, noe som tar en del tid. Man får en krone for vervinger og femti øre for å klikke på en link.

*link borte vekk*

Et raskt søk på google så fant eg og fram til http://www.directmedia.no/

Kan eg melde meg ut vis eg ikkje ønsker og være medlemm lenger?

Og hvorfor må eg skrive inn min post adresse og postnummer?

Eg vil ikkje motta drid i postkassen.

Skal eg bare skrive noe tull i adresse felte da eller?

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

*link borte vekk*

Hvis du vil ha pengene dine så er det vel best å skrive den kanskje? med mindre du skriver konto nummeret ditt.

Lenke til kommentar

Du kan ikkje skrive inn konto nummeret ditt under registreringen.

Det er ingen rute for det. Du må kansje gjøre det senere når du skal ta ut penger? :ermm:

Uansett eg vil ikkje motta drid i postkassen min hjemme.

Så om dere så er medlem på directmedia.no kunne si om dere fekk reklame hjemm i postkassen eller ikkje?

Nå fant eg nettopp ut noe som var litt drid med directmedia.no du kunne ikkje velge vor mange mailer du ville motta per dag.

Noen som vet om noen som tilbyr akuratt same tjeneste som directmedia.no men som du kan velge vor mange mailer du vil motta per dag?

Eg vil nemlig motta ganske mange :D

Og det må være en norsk tjeneste :D

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

*link borte vekk*

Du kan melde deg ut, ja.

Jeg har ALDRI fått noe i postkassa fra dem. Du kan gjerne skrive at du bor i Apalveien 111 for den del.

Lenke til kommentar
Jævli kjipt da. Bestille 100 epost hver dag og lese igjennom de, så får du bare 50 kroner. Gjør du dette hver eneste dag i en måned så tjener du 1400 kr.

hmm, då e det noko for meg! eg ve ha meir penger nå!!! :w00t:

Sist jeg var medlem hos directmedia, fikk man ikke velge hvor mange eposter man ville ha. Det er ikke snakk om at man kan få hundre eposter per dag, men heller maks 5-10 per uke. Det går skamtreigt, og etter et halvt år tror jeg jeg hadde bygd meg opp til rundt 60 kroner elns før jeg meldte meg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...