Nessa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har skaffa meg en slik fra komplett Cooler Master Aerogate I ALD-V01 Dynamisk Kontrollpanel har fått kobla til cpu vifta og også med nød og neppe skjermkortvifta (såvidt ledningen er lang nok.) Det er en standard (som til cd-rom, hd ol.) strømminntak til viftestyringen, og så plugger strømledningene til viftene inn i viftestyringen, så langt så fint. men jeg lurer på hvordan jeg kan få kneblet psu vifta? Den såkalte Silent Hiper 350W PSU'en er den desidert største lydkilden og om jeg ikke får kneblet den, blir hele viftestyringa verdiløs. Jeg lurer naturligvis på hvordan det kan tenkes at psu vifta kan kobles til. Installasjonsmanualen er på 4-5 linjer og ikke til spesielt mye hjelp. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er det så lurt å koble på cpu og skjermkort vifte? hvor mye volt er det til viftene? kan ofte bli litt lite til cpu kjøler. det er garantert noen her som har svar på spørsmålet ditt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vel, det skal la seg gjøre men er ikke helt sikker på hvordan. Har ingen PSU for hånden akkurat nå så det er fint om du kan åpne opp å ta et bilde av PSUvifta! Tror den skal være ganske lik de vanlige 12V gitt.. Men husk at så fort du åpner strømforsyninga forsvinner all garanti! =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 PSU er noe man skal være forsiktig med å tukle med.. Det går og koble PSU-vifte fra PCB/viftekontakt når du har åpnet PSU'et = (garanti borte) og "mikke" til noe med ledning fra viftestyring. Pent blir det neppe.. Det er en grunn til at vifte bråker.. da denne er temperaturstyrt. Er man var for støy må man nok satste på vannkjøling... Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 greit, tror jeg sender tilbake viftestyringa og lever med den støyen som er, evt finner andre måter å dempe.. hadde tenkt å sette den inn i et skap, men dama går ikke med på å sage opp møblene:p disse lydisolerende mattene, er de no tess? evt andre, rimelige tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå