Gå til innhold

Hvordan skaffe "lett"tjente penger!

lokeland

Anbefalte innlegg

Denne posten er for alle ungdommer med økonomisk svikt og en brennende glede når det gjelder å bruke penger! :p

Som emnetittelen sier; Hvordan kan man skaffe "lett"tjente penger?

Og vær litt seriøse, vennligst.. :)

Mitt bidrag:

www.nordkak.no !

Salg av kaker kan man tjene mye på om man er flittig.. :) Holder på å selge 100 kakebokser (forøvrig til Englandstur med klassen.. :roll:), og det tjener jeg rundt 3000 på.. Selger dem til 60 spenn da! 50 er det vanlige, hehe..

Så, noen flere forslag?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips: Ikke bli bud i Norpost, jeg skjeller deg ut ekstremt når du kommer med reklamen. Jeg ringte til og med "sjefen" en gang. Jeg finner meg ikke trespassers på eiendommen!

Stakkars tenåring.

Hun var minst førti, men jeg er ikke sikker, for hun hadde burka på, og sa bare "snakk med sjefen min".

Lenke til kommentar
Det finnes en lik tråd..

Fint du følger med, for jeg fant nemlig ingen! :thumbup:

Ei dame på 40 som går med aviser? :hmm:

Jobber selv i Konnerudposten, en lokal avis som dekker nesten 10.000 husstander!

Er noe dritt, men blir penger ut av det.. Hver torsdag fra kl. 3 går jeg med aviser til abbonenter i et område som legger seg rundt senteret, men andre ord perfekt plassert!! :p Ellers så selger jeg abb's (abbonemanger eller hva d heter..) på dører, og da er det provisjonsbetalt.. =/ 60kr per helår! Når jeg går med aviser en gang i uka får jeg 60 spenn timen, som dog er minstelønn da! Tjener ca. 100 kr uka altså.. Men halvparten går til sparing til den hersens Englandsturen!!! :mad::thumbdown::no:

Jeg kan love alle at på ihvertfall på vintern er det det MOTSATTE av lettjente penger! :p

Det var litt off-topic, men samma det.. :)

Er medlem på Directmedia og har 129.50kr for øyeblikket.. Hva har folket her opptjent da? :) På Tradedoubler har jeg *kremt* 8kr!! :D Hehe..

Lenke til kommentar

jeg jobbet for forbruker-kontakt(tror det var det, de deler ut reklame)

jeg tjente ca 600 pr dag jeg delte ut reklame, gjorde det hver helg, jobbet 4-6 timer...

jobbet så mye jeg ville, og hvilken helg jeg ville, jeg var vikar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...