TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Heisann, emne tittelen ble litt feil, men prøvde å forklare så mye jeg kunne, på så kortes mulig, litt feil, men poenget er der Jeg ville gjerne at uv vannet jeg får med på Vannkjølinga ska virker maks mulig, så da tenkte jeg at jeg skulle ta en tur innom Microplex for uv blacklights, det er 49kroner stk. som da er ganske så billig, men da må man altså ha "Basic kit". UV Lyset ; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBB30 Basic Kit ; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBK Bryter ; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW8 Hvis jeg ska ha 2Uv lys på 30cm hver , så blir det en del. Jeg orker ikke det hele dagen. Derfor vil jeg gjerne ha en fresh bryter, en grønn, som matcher fargen i vannkjølinga. Kort versjon Men problemet er å koble dem her sammen. Jeg vet ikke hvordan, kan dere hjelpe meg ? Mvh Stian Endret 6. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er ikke noe problem! Du kobler forøvrig akkurat slik det står på bruksanvisningen som følger med "Basic Kit", bare med den bryteren! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ja, altså jeg har ikke sakene ennå, tenkte å få vannkjølinga først osv. Den er sendt, ble såkalt "sendt" idag, men har ikke kommet til Posten ennå, håper den kommer før Fredag ;D Da får jeg ta en titt i bruksanvisninga til Basic Kit da, Hvordan plasseres bryteren, klebbig teip elrno ? Jeg skrur ikke i sakene her, ikke i kabbis fronten iallefall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hehe, det må du gjøre hvis du skal få det fint iallfall! Men du kan jo legge den ut ved en ledig PCI slot bak da..? Det jeg gjør som raske fiffigløsninger. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvorfor skal du ikke bruke bryteren som følger med basic kit? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fordi han ikke syntes den var noe fin.. Er vel enig der.. Har en prikk lik en selv nemlig og den er direkte stygg og kjedelig.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 hehe, ja , den var "mindre pen" den der.. Men tror jeg tar den jeg sa først. Får se, koster jo flesk for 2sånne ***** lys å da, 150spenn for 2Uv 30cm og en basic kit. Bare for å få lyst opp litt, teit. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bare for å få lyst opp litt, teit. Hehe, er man modder, så er man modder. (Det pleier moren min å si) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 På den nye bryteren kobler du den ene kabelen fra den gamle bryteren på lederen i midten. Den andre kabelen fra den gamle bryteren kobler du på en av de andre lederene på den nye bryteren. Hvis jeg ikke tar helt feil er det kabelsko(?) på kablene du skal koble på, så du trenger ikke loddebolt eller .no sånn for å feste dem. Jeg kjøpte forresten en helt lik bryter på Biltema til 8,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå