Sivert Olsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei! Jeg har snart tenkt å kjøpe meg et nytt kabinett... har tenkt å kjøpe dette --> Beantech Igloo 3 Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) også har jeg lest at viftene i dette kabinettet bråker så, så jeg tenkte på å erstatte viftene i kabinettet med disse --> Papst 12 dB vifte men en kamerat av meg sier at de lager sånn motorstøy... er det sant? noen som har erfaringer angående disse viftene? eller forslag til hvilke andre vifter jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg kjøpte en bortimot identisk vifte i går faktisk, den du linket til er en 8412N2GL, mens jeg kjøpte en 8412NGLE (også en 80mm 12 dB(A)). Måtte faktisk legge øret helt inntil viften for å høre noe støy, så disse er praktisk talt lydløse når de plasseres i et kabinett. Kan trygt anbefales, veffal. Eventuelt kan du se på SilenX-viftene som føres av vendur.no. De skal visst nok ha veldig god "effekt/støy-ratio" (i mangel av et bedre ord ). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Flyttes fra Kabinetter til Kjøling - luft. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kjøpte en 14db engang, men måtte bruke en fan-mate for å få den ned på det oppgitte støynivået. Det eneste av lyd fra min kommer ikke fra motoren, men luften som blåses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå