TAAB Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 morrowind Det er ihvertfall flott spillmusikk! Det hender jeg setter på mp3'ene av og til Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jo, Final fantasy soundtrack, Naruto soundtrack. Endret 8. april 2005 av arian Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Pink Floyd - Meddle - Echoes. Nå er det jo usikkert om det er det trådstarter var på jakt etter.... men uansett: fantastisk låt! Vel, trådstarter spør jo hva vi synes. Hva synes dere er verdens vakreste musikk? Dere kan komme med alle slags artister, band orkestre, sanger og alt mulig.. Endret 7. april 2005 av anth Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ok det var unødvendig, Jan-Erik har allerde rettet meg på dette og eg har ikke protestert... så slutt med den tåpelig "intelektuelle" tettorial pissingen din. EDIT: Ok da, sorry mistolka jeg da. Er bare det at ofte så er det folk her på forumet så kommer med sånn "eg er bedre musikkviter enn deg" attitutide og kommer med slike "tettorial pissing", noe som er grundig irriterende. Men bra at du ikke mente det slik da. Endret 8. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Musikk frå Ringenes Herre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ok det var unødvendig, Jan-Erik har allerde rettet meg på dette og eg har ikke protestert... så slutt med den tåpelig "intelektuelle" tettorial pissingen din. Beklager, jeg overså Jan Eriks innlegg. Og det er vel ingen grunn til å ta ting på den måten? Var da ikke ment som noe overtramp... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Må si mye fra musikalen Hair. Wilbur Bascomb er enorm på bassgitar. Funkay as hell! Endret 7. april 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Metallica - Fade To Black Rolling Stones - Angie Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Judas Priest - Beyond The Realms Of Death Black Sabbath - Solitdue Blackmore's Night - Wish You Were Here And the list goes on and on and on... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tool - H. A Perfect Circle - Orestes Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Paul Oakenfold - Hold your hand Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Muse - Unintended Pink Floyd - Wish you where here Eva Cassidy sin versjon av Time After Time Radiohead - Paranoid Android + en hel haug med andre.. Det er helt umulig å velge bare en.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Må legge til Grieg - A-moll konserten Og litt annet Grieg... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tool - H.A Perfect Circle - Orestes Salival I presume? Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Trodde det var Aneima, jeg. Vel, vel.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ok det var unødvendig, Jan-Erik har allerde rettet meg på dette og eg har ikke protestert... så slutt med den tåpelig "intelektuelle" tettorial pissingen din. Nådah...skal dere først kjefte på hverandre skader det jo ikke om dere har terminologien i orden.... Territorial Pissing, skulle det ha vært, eller rett og slett TP. Bare hyggelig, T'Weed PS: Må forresten legge til enda en av verdens vakreste plater: David Sylvian - Dead Bees on a Cake Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Vanskelig å si bastant at "dette er verdens vakreste musikk!" men Blackfield, band og plate med samme navn, kommer langt opp på lista hvertfall. Blackfield Og Dream Theaters "Hollow Years" i nyeste konsertversjon (2004->) er ganske så utrolig fin. Endret 9. april 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tool - H.A Perfect Circle - Orestes Salival I presume? Mja, Salvial stiller høyt opp på lista, men må si jeg nesten får klump i halsen av H. når man kommer til den rolige delen i sangen. Orestes er også ufattelig vakker å høre på. Vil heller si av Salvial er mer genial og vakkert utført, men som sagt, de to sangene er virkelig vakkre. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Mye vakker musikk i filmen "American Beauty". Thomas Newman - Any Other Name Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå