JR Ewing Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vakreste? Soundtracket til Princess Mononoke. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jethro Tull - Thick As A Brick Vakreste jeg vet om ihvertfall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg syntes "iron maiden - the ghost of the navigator" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Led Zeppelin - No Quarter og The Rain Song Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 HalTan da! Hvorfor skriver du ikke Starless av King Crimson? Den er jo rett og slett vakker! Eller kanskje noen andre av de gamle låtene. Exiles eller Trio kanskje. Ikke at jeg er uenig i ditt valg av låt da, men mener personlig at Crimson er vakrere enn Zeppelin men ikke nødvendigvis bedre for den grunn. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå skal jeg komme med et sjokk.. Pink Floyd - Meddle - Echoes. Ja, det er flere som har skjønt det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Pink Floyd - Meddle - Echoes. Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Når vi først er inne på Led Zeppelin, så bør det vel nevnes at "The Song Remains The Same" må være den vakreste konserten som noensinne er fremført. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan ikke si hva som er verdens vakreste låt, da blir noe av vakkerheten ødelagt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Pink Floyd - Meddle - Echoes. Nå er det jo usikkert om det er det trådstarter var på jakt etter.... men uansett: fantastisk låt! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Musikken fra filmene Gladiator og Braveheart! Faith No More - Easy Lenke til kommentar
czr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Oh plz:) Hør på Paradise Lost - Xavier Den er herlig. Og The Cure med Charlotte sometimes (tror jeg den heter, men dere vet sikkert hvem jeg mener) Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Edvard Grieg lager forøvrig veldig fin klassisk musikk. Jøss Lager han fortsatt musikk ? Sitter å har blitt helt borte i musikken til Ane Brun og secret garden Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Pink Floyd - Meddle - Echoes. Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ozzy Osbourne - Diary of a madman Metallica - No leaf clover Queen - Who wants to live forever Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Pink Floyd - Meddle - Echoes. Nå er det jo usikkert om det er det trådstarter var på jakt etter.... men uansett: fantastisk låt! Hva synes dere er verdens vakreste musikk? Dere kan komme med alle slags artister, band orkestre, sanger og alt mulig. Som du ser så var det hva som helst. Litt info om Echoes: Nydelig sang som strekker seg over nesten 24 minutter. Det er et par måneder for kort i mine øyner (ører?) Denne sangen følger _ingen_ oppskrifter, den er herlig, gjennomført, glatt, men enda oppstykket. Selv vokalen(e) er fantastisk vakre. Dette her er en vakker progressiv sang som jeg har hørt ca 3000 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå