Gå til innhold

Verdens vakreste musikk!


Snorre

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er verdens vakreste musikk? Dere kan komme med alle slags artister, band orkestre, sanger og alt mulig.

 

Et krav er å begrunne svaret så folk får vite hva som er så vakkert med det.

 

Min personlige mening er musikken fra. Trommevirvel

 

The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Regner med at en del folk har hørt musikken?

 

Den er vakrest fordii den bare har knallvakre melodier. Den er mystisk og oser yterst av kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig i at Freedom Call er tøft, bra, fint osv. men jeg stusser litt på vakkert... (Du kan selvsagt sånes at det er vakkert, ikke ment som korreksjon)

 

Jeg har et par klassiske stykker og litt klassisk-inspirert laget av metal-band som klart havner på 1ste plass når det gjelder vakkert for min del. Også har Hammerfall noen ballader som kommer imelig høyt opp på lista (De som kjenner musikken vet hvilke jeg snakker om, de har ikke så mange ballader (blablabla Brave, remember yesterday, etc.)).

 

Jeg har dessverre tenkt litt for mye på BrainFuck, så jeg hsuker ikke navn på noen sanger omtrent..

Lenke til kommentar

Hvis dere virkelig vil høre et vakkert stykke musikk, så prøv Pink Floyd med låten Echoes. Et fantastisk stykke musikk som er pre-moderne Pink Floyd. Det vil si mye hardere og mer eksperimentelt enn det som er kjent av deres popularitetsmusikk. Jeg er også sikker på at de som ikke har hørt dette fantastiske musikkstykket, vil endre sin oppfatning av hva Pink Floyd er.

 

Edit: Leifen var her

Endret av anth
Lenke til kommentar

Det er mye vakker musikk.

 

Eric Clapton- Layla er meget "vakker", der det midt i sangen går fra en ganske livlig sang til å bli en ganske vakker, sørglelig en uten vokal. Bare liker den veldig godt.

 

Iron Maiden- Afraid To Shoot Strangers er også vakker. Buhu. :cry:

 

Edit: Mente vakker, ikke trist. Joa, de er triste også.

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...