Snorre Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva synes dere er verdens vakreste musikk? Dere kan komme med alle slags artister, band orkestre, sanger og alt mulig. Et krav er å begrunne svaret så folk får vite hva som er så vakkert med det. Min personlige mening er musikken fra. Trommevirvel The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Regner med at en del folk har hørt musikken? Den er vakrest fordii den bare har knallvakre melodier. Den er mystisk og oser yterst av kvalitet. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Tja...synsetråd de luxe, men min all time favourite: David Sylvian - Secrets Of the Beehive En gjennomført nydelig plate, utsøkt instrumentering og kanskje verdens mest behagelige vokal. T'Weed Endret 6. april 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Musikk frå Ringenes Herre. Lothlorien for eksempel. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Temaet fra The Rock, akkurat når det har bygd seg opp og ''slippes løs'' Queen-Spread Your Wings Europe-Superstitious det er noe nydelig trompetspill uti der. Tatooine themen fra Star Wars episode 4, den som ble en liten del av Love-themen i Episode 2. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 steve vai- for the love of god hør og grin Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Sanger: Pink Floyd - The Great Gig In The Sky A Perfect Circle - 3 Libras Album: Opeth - Damnation Ulver - Kveldsanger Edvard Grieg lagde forøvrig veldig fin klassisk musikk. Endret 7. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Freedom call Elsker Freedom Call fordi de har så vakre melodier og vokalen er ikke så værst heller!! Er enig med Orresnei at Zelda-musikk er ytterst vakkert!! Endret 6. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan si meg enig i at Freedom Call er tøft, bra, fint osv. men jeg stusser litt på vakkert... (Du kan selvsagt sånes at det er vakkert, ikke ment som korreksjon) Jeg har et par klassiske stykker og litt klassisk-inspirert laget av metal-band som klart havner på 1ste plass når det gjelder vakkert for min del. Også har Hammerfall noen ballader som kommer imelig høyt opp på lista (De som kjenner musikken vet hvilke jeg snakker om, de har ikke så mange ballader (blablabla Brave, remember yesterday, etc.)). Jeg har dessverre tenkt litt for mye på BrainFuck, så jeg hsuker ikke navn på noen sanger omtrent.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hvis dere virkelig vil høre et vakkert stykke musikk, så prøv Pink Floyd med låten Echoes. Et fantastisk stykke musikk som er pre-moderne Pink Floyd. Det vil si mye hardere og mer eksperimentelt enn det som er kjent av deres popularitetsmusikk. Jeg er også sikker på at de som ikke har hørt dette fantastiske musikkstykket, vil endre sin oppfatning av hva Pink Floyd er. Edit: Leifen var her Endret 6. april 2005 av anth Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det er mye vakker musikk. Eric Clapton- Layla er meget "vakker", der det midt i sangen går fra en ganske livlig sang til å bli en ganske vakker, sørglelig en uten vokal. Bare liker den veldig godt. Iron Maiden- Afraid To Shoot Strangers er også vakker. Buhu. Edit: Mente vakker, ikke trist. Joa, de er triste også. Endret 6. april 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det meste av Sigur Rós gir meg "Gåsehud". Spesielt ( ) skiva er helt fantastisk Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Den "vakreste" musikken imo; themet til Ringenes Herre, og Opeth. Men det er den vakreste, ikke det beste. Endret 6. april 2005 av KompleX Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mye vakker musikk i filmen "American Beauty". Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mye vakker musikk i filmen "American Beauty". Jepp, mye bra. Det meste av Thomas Newman er helt fantastisk Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mye vakker musikk i filmen "American Beauty". Jepp, mye bra. Det meste av Thomas Newman er helt fantastisk Enig der. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 noen Manowar sanger er vakre. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 De Fire Årstider av Vivaldi og en del av Enyas musikk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå skal jeg komme med et sjokk.. Pink Floyd - Meddle - Echoes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå