SuperEmil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Fra GSMArena.com kommer denne artikkelen, som sammenligner bilder tatt med K750i, S700i og N6630.. tenkte jeg skulle si ifra Forresten; K750i tar jo kongebilder da Lenke til kommentar
andus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Irriterende at bildene MÅ vises i full størrelse Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 K750i tar drit bra bilde da:D Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 S700 tar mye bedre bilder enn K750i. Oppløsning teller ikke mye da kvaliteten suger. Etter disse bildene ble jeg overbevist en gang til at S700 slår alle mobilene(i Norge) inkludert K750i Lenke til kommentar
andus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du får bedre sammenligning ved å lagre bildene på maskinen og så stille bildene ved siden av hverandre senere. Fett kamera!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er dette en ny mobil? Ja absolutt, den har ikke kommet på markedet enda. Denne er feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 S700 tar mye bedre bilder enn K750i.Oppløsning teller ikke mye da kvaliteten suger. Etter disse bildene ble jeg overbevist en gang til at S700 slår alle mobilene(i Norge) inkludert K750i :!: Bra du har humor? eller er du blind? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 S700 tar mye bedre bilder enn K750i.Oppløsning teller ikke mye da kvaliteten suger. Etter disse bildene ble jeg overbevist en gang til at S700 slår alle mobilene(i Norge) inkludert K750i WHAT ? Har du røyka sokkene dine idag eller ?. S700 tar jo dårligst bilder av de to telefonene. Se på Kvalitetet på k750 i forhold til s700 a. Nei se igjennom bildene en gang til og kom tilbake om 10 min så får vi din virkelige mening da. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 K750i tar helt klart best bilder, selve bildene er omtrent like bra som S700i, men siden oppløsningen er bedre så vil bildene bli skarpere ved fremkalling/forstørring. S700i later til å ha litt lavere støynivå og har mer tamme/nøytrale farger, innimellom er fargebalansen på trynet, se innendørsbildet! K750i har mer livlige farger, kanskje ikke helt realistisk alltid, men jeg må si meg imponert over kvaliteten på bildene, spesielt makromodus er et av stedene hvor k750i hever seg over de andre! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er imponert egentlig: Uansett tror jeg at kvaliteten kan presses litt fremover før denne er presset til grensen. Uansett så står jeg fortsatt på min ide: Nemlig at produsentene bør roe ned med MP kjøret og heller fokusere på kvaliteten som er _altfor_ dårlig. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) _altfor_ dårlig. Vi har en understreksfunksjon her i forumet. Denne: Endret 6. april 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hold deg til temaet er du grei. Om man velger å skrive _slik_ eller slik eller slik osv osv når man skal utheve tekst får være opp til hver og en. Hvis du har noe imot hvordan en person poster så rapporter det eller ta det på PM. Mer off-topic og vi blir nødt til å utdele advarsel. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg syns nøkler og "buss" tabell bildene, var det clara som vant prisen. men så var det nest siste bilde om jeg ikke tar feil, hvor kommentaren foretrukka N6630... der var jeg litt enig med han/hun. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vannvittig bra kvalitet egentlig da! Med Samsung D500 kunne jeg forstørre bilder opptil 20*25 cm uten at det ble altfor kornete, 30*20 cm burde jo bli veldig bra på denne da! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fikk enda mer lyst på K750i nå ja. Kameraet ser bra ut, men ikke bra nok syns jeg. Enig i at de burde fokusere mer på kvaliteten i steden for størrelsen på bildene. Uansett, kul mobil. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fin kameratest. Bra vi har slike sider. Synes K750i sitt kamera imponerer til å være mobil. Er ikke utrolig bra, men absolutt godt på vei. Kommer nærmere og nærmere. Veldig bra Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fin kameratest. Bra vi har slike sider. Synes K750i sitt kamera imponerer til å være mobil. Er ikke utrolig bra, men absolutt godt på vei. Kommer nærmere og nærmere. Veldig bra Enig med ''experten''. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fin kameratest. Bra vi har slike sider. Synes K750i sitt kamera imponerer til å være mobil. Er ikke utrolig bra, men absolutt godt på vei. Kommer nærmere og nærmere. Veldig bra Mobile-review hadde sammenlignet med et Samsung-kamera på 2 MP og der var forskjellen mye større enn her. tydelig at Samsung ikke prioriterer kvalitet, men kvantitet.... OT: Siggetheman, kan det bli mer åpenlyst at du smisker med moderatorer for å unngå mer motbør? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ble imponert av kvaliteten på kamreate, men ser jo at det er langt i fra digitalkameraenes kvalitet. Men til å være en mobil er det helt klart bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå