SnittLeif Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor så forbanna mye vifter plassert på så forbanna snodig vis? Blir det noe bra luftgjennomstrømning på den måten her? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 vel, planen var å ha fronten symetrisk, så derfor to vifter den der på siden hadde jeg bare der for moro skyld, tviler på at Ola gidder å ha den egentlig, da det som skal plasseres der sansynligvis kommer i veien... bak og i hjørnet skal det blåses ut, uansett, så tror jeg at luftgjennomstrømningen vil bli ganske bra, (rett meg om jeg tar feil) og da kan man også kjøre viftene saktere uten at det blir så veldig varmt.. men som sagt, jeg er åpen for alle forlsag... (så lenge de har noen mening) Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 blei det ikke bra a? syns jeg, nå gjenstår det bare åch bygge dette sammen. och et spørsmål til. en i klassen påstod at tre ikke leder varme i det hele tatt, at det kommer til å bli varmt osv. hva er rikitg? tre leder eller ikke leder varme? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tre leder nok ikke så mye varme, men med god luftgjennomstrømmning så burde det ikke være noe problem. Her ser det ihvertfall ut som det er mer enn nok med vifter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 tre leder varme, alt leder varme (det regner jeg iallefall med), men tre er en veldig dårlig varmeleder... f.eks. så leder luft varme, varmen går ifra cpu til kjøleribbe til luft før det blåses ut... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 det blir ikke noe prosjekt morra mi tillater ikke at det skal bygges noe kabinett i tre, og isåfall skulle det ikke få være på rommet mitt engang. Grunn: Hu mener at elektriske komponenter kan antenne treverket. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) søt mammaen din er da.. også så smart a gitt Endret 12. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kjipt! Sier det samme som kverna Prøv å vise henne at det faktisk ikke kommer til å brenne selv om du bygger i tre, sdien det har gått fint for mange andre, og det skal MYE til før det begynner å brenne. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Høh... Du har ikke tilfeldigvis noe rødsprit og/eller en fyrstikkeske stående ved siden av PC'n? Da kunne jeg skjønt tankegangen. Prøv med litt fornuftig argumentasjon, så går det nok... evt. vent til du flytter ut... Ang. "Alle andre har det"-argumentet, så holder det ikke... ikke prøv det Men det kan jo komme i en bisetning, da. Endret 12. april 2005 av meastp Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hvis du bruker hovedkort brett i alu er vel den saken klar... evt morra di hørt om sikringer ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 stapp ne treplate i ovnen, jeg tviler på at den tar fyr alikevel, men ikke legg den på en kokeplate, da kan den ta fyr, og da virker det mot sin mening.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 bare for ordens skyld så er jeg ganske sikker på at tha stoffi her mener stekeovnen Ikke fyringsovnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå