TheOne[X] Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg skjønner ikke dette sms språket til denne gutten, så jeg overser hele tråden :smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg syns tråden burde bli stengt, den er er totalt meningsløs. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg også... fatter ikke hvorfor denne ikke blir stengt eller helst slettet. Har ingenting med noe å gjøre!?!? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Steng, helst slett denne posten ja. Folk som spiller CS, har da seff andre ting å tenke på (iallafall bør de ha det!) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 måke besje gutt, hvilke mods/spill spiller han broren din da? har han noe nick? hva nytt burde vi prøve? Lenke til kommentar
Måke Bæsj Gutten Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 jeg har sagt sorry K slutt og hakke p mg. ) : Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Kanskje de som begynner å bli lei av CS. skulle prøve den nye multiplayer`n til SOF 2, den er mye bedre enn CS. Men det er jo min mening da. Har selv spilt mye CS men nå erre slutt!! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg fatter ikke problemet her. Kan ikke bare de som vil spille CS få lov til det? Hvis de er lei av det og vil prøve noe annet så vet de jo helt sikkert alternativene som finnes. Det er jo allerede laget flere andre tråder om slikt! Dum post dette her Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hva med Navy Seals. Jeg har selv spilt mye CS og kan ihvertfall anbefale å prøve NS, men uansett CS er og blir et konge bra spill :smile: http://www.ns-co.net/ Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Denne diskusjonen stenges. Om folk vil spille CS, får de gjøre det om de vil. Ingen grunn til å disse noen for det. Slike innlegg er stort sett bare egnet til å skape krangel, og leder i 9 av 10 tilfeller til flamewars. Derfor stenger jeg denne og framtidige liknende tråder. Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Whooops... Der glemte jeg noe. Takk. NÅ stenger jeg den. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg