ymerguer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Xerox med nyskapning på voksfronten Xerox utvider sitt sortiment med smeltevoksskriveren Workcentre C2424. Med denne maskinen tar Xerox sikte på små- og mellomstore bedrifter som er på utkikk etter en totalløsning for dokumentbehandling. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Javel, det var vel fint, men hvorfor skriver dere om skrivere osv. ? Tror ikke det er så mange som har intresse om det.. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Javel, det var vel fint, men hvorfor skriver dere om skrivere osv. ? Tror ikke det er så mange som har intresse om det.. Da kan du vel la være å lese de artiklene? Jeg for min del synes det er interessant. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Printere og scannere er også computer hardware da. Så ja til slike artikler også. Syens det egentlig er for lite artikler på hw.no, håper de får flere skribenter til å ta for seg testing, nyheter, begivenheter, etc etc. Selv synes jeg det er interresant å lese om det meste, men åpner selfølgelig ikke artikler som ikke interreserer meg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 På transparenter er det ingenting som slår voksprintere. Bare så synd Xerox er alene om å tilby slike printere, eller finnes det andre (Tektronix gjelder ikke, siden Xerox har kjøpt de opp)? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Om jeg ikke tar feil så planlegger Ricoh (firmaet jeg jobber i) å lansere voksbaserte printere, men om dette er bestemt at det lanseres og evt når er jeg usikekr på. Beste er å følge med på www.ricoh.no så vil man få nyhetene når det lanseres. Jeg har sett test versjoner av printeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå