Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg har kobla opp internett på nytt på rommet mitt! Før hadde jeg trådløst, så bytte vi til switch og vanlig tp... Nå er internetten driit treig! Lasta ned Opera på 15 kb/s !! Noen som har vært borti dette før? Takk for alle svar #Topic endret av moderator jankee# Endret 6. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, da jeg hadde ISDN :!: neida, kan være serveren du lastet ned fra som er travel, prøv en speedtest på itavisen.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 har tatt speedtesten på itavisen !! da kom den på 74.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis dette var fra en spesifik server så er det nok grunnen over som er den mest sannsynlige. Hvis det skjedde med alle nedlastningene dine kan det skyldes at noe er galt med oppsettet ditt, internettilkoblingen sin eller at noen andre i huset bruker linja di. Rapportert for brudd for 3-ords regelen og dårlig emnefelt Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Som sagt så er det nok nettstedet du laster ned fra som går tregt. Men du burde informere om hva slags linje ut har også, da er det lettere å hjelpe deg Dog dette problemet antakeligvis allerede er løst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 714 eller.no tror jeg... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er ikke bare tregt og laste ned, men også bare og surfe på internett! Bruker laaang tid på og komme inn på absolutt alle sider! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er ikke bare tregt og laste ned, men også bare og surfe på internett! Bruker laaang tid på og komme inn på absolutt alle sider! Jeg har hatt problemer med at wep-kryptering på trådløse nett kan sinke nett-hastigheten. Dersom du har wep-kryptering så kan du prøve å skru den av, og sjekke om det hjelper noe. Om det hjelper, så kan du bruke mac-filtrering istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå