Gå til innhold

D3 RoE er ute da...

Anbefalte innlegg

Noen som har fått d med seg eller?

Har hatt d i 3 dager nå...

Er faktisk litt moro, er bedre enn vanlig D3.. :)

Syns egentlig at den energy-gunneren du får i 1.brett er litt wannabe HL2, men den var litt kul, kunne ikke bruke den så lenge du kan på HL2 som er litt bra :)

Du har ei ny hagle og :) Den er sinnsykt kraftig ;) Dobbeltløpa :) hehe

8Player multiplayer support er kommet, så nå kan folk spille 4v4 på D3 og ting er blitt mer likt HL2 på flere måter egentlig, du kan flytte på mer stuff på RoE..

Sparke steiner osv.. :)

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Expansion-pakke er på vei fra Play.com. Koster meg 215,- inkl. frakt derfra!

Jeg som nettopp hadde tatt opp Doom3 pga. kjedsomhet, blir morsomt med litt ny og spennende grøsser-underholdning.

Slipper å betale toll altså da? Er over 200 kr,men siden det er inkludert frakt?

Shit,skulle bestilt der da.

Doom 3 er knall,kom igjennom orginalen med GF4 TI4200, i 800x600 oppløsning,ok grafikk.Nå får mitt nye GF GT6600...og ekspansjons pakken,blir stas ! :w00t:

Lenke til kommentar
WooHo, det stemmer ikke....

Den var i den lokale elkjøpbutikken på fredagen faktisk.

Men hadde allerede forhåndsbestilt så orket ikke å stresse med å avbestille og slikt.

Hm? :hmm: Nå snakker vi om Elkjøp i Stavanger her eller? Jeg har vært både på SpaceWorld, Freerecordshop, Spiderman og Elkjøp og ingen av dem hadde Doom 3 expansion. De sa at den kommer neste uke. WHF :realmad: Ja ja tar meg en tur til byen i morgen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...