Shaper^ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Noen som har fått d med seg eller? Har hatt d i 3 dager nå... Er faktisk litt moro, er bedre enn vanlig D3.. Syns egentlig at den energy-gunneren du får i 1.brett er litt wannabe HL2, men den var litt kul, kunne ikke bruke den så lenge du kan på HL2 som er litt bra Du har ei ny hagle og Den er sinnsykt kraftig Dobbeltløpa hehe 8Player multiplayer support er kommet, så nå kan folk spille 4v4 på D3 og ting er blitt mer likt HL2 på flere måter egentlig, du kan flytte på mer stuff på RoE.. Sparke steiner osv.. Endret 6. april 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal garrantert ha dene pakken, ikkje for MP delen( den sugde hestepenis i Doom3) men for mer skremsel og morro Litt vel mye smilies der kansje. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Spillet kommer i morgen så enten har du kjøpt spillet i utlandet eller fått en warez versjon og slikt er det ikke lov å snakke om i forumet. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Forhåndsbestilte spillet på gamesmix. Så det ble sendt i går så får det nok på mandagen! Det skal bli kos Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har nå vært i dag i flere spillesjapper i Stavanger for å kjøpe DOOM III Expansion men den gang ei. Alle sier at den kommer i neste uke. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Dobbeltløpet hagle *mimre* Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 WooHo, det stemmer ikke.... Den var i den lokale elkjøpbutikken på fredagen faktisk. Men hadde allerede forhåndsbestilt så orket ikke å stresse med å avbestille og slikt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 skal kjøpes en gang.. men har ikke peng.. fo dere som har det.. er det bedre enn D3 eller er det så å si det samme ? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Spiller det nå. Herlig bra HL2 kan gå å legge seg! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fikk mitt fra Gamesmix i dag. Grafikken bare gnistrer det av,og dobbeltløper hagla er helt rå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 fik endelig fingra fatt på denne kruttpakken i dag Atmosfæren fra doom 3 er der ja Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min Expansion-pakke er på vei fra Play.com. Koster meg 215,- inkl. frakt derfra! Jeg som nettopp hadde tatt opp Doom3 pga. kjedsomhet, blir morsomt med litt ny og spennende grøsser-underholdning. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min Expansion-pakke er på vei fra Play.com. Koster meg 215,- inkl. frakt derfra! Jeg som nettopp hadde tatt opp Doom3 pga. kjedsomhet, blir morsomt med litt ny og spennende grøsser-underholdning. Slipper å betale toll altså da? Er over 200 kr,men siden det er inkludert frakt? Shit,skulle bestilt der da. Doom 3 er knall,kom igjennom orginalen med GF4 TI4200, i 800x600 oppløsning,ok grafikk.Nå får mitt nye GF GT6600...og ekspansjons pakken,blir stas ! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Auda, tollen hadde jeg ikke tenkt på! Tenkte bare at Play.com sender alt i to pakker, slik at det ikke skal bli over 200,- per pakke. Faen Kanskje jeg må vente meg et lite fortollingsgebyr? Hvor mye vil dette isåfall være, noen som vet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 WooHo, det stemmer ikke....Den var i den lokale elkjøpbutikken på fredagen faktisk. Men hadde allerede forhåndsbestilt så orket ikke å stresse med å avbestille og slikt. Hm? Nå snakker vi om Elkjøp i Stavanger her eller? Jeg har vært både på SpaceWorld, Freerecordshop, Spiderman og Elkjøp og ingen av dem hadde Doom 3 expansion. De sa at den kommer neste uke. WHF Ja ja tar meg en tur til byen i morgen da. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 apropos RoE og elkjøp.. (nei. dette er IKKE photoshop editta eller noe som helst.) Øhhh? lol Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jup Elkjøps nettbutikk har det men ikke i selveste butikken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 apropos RoE og elkjøp.. (nei. dette er IKKE photoshop editta eller noe som helst.) Øhhh? lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå