DesertGlow Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Herre min hatt folkens! Slutt med disse latterlige personangrepene! Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Vil absolutt anbefale Skandiabanken på det varmeste Har hatt konto hos de i nesten 1 år nå, og er storfornøyd.. Endret 6. april 2005 av elindse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Si det du. Du kan sikkert spørre pappan din (siden han blir nevnt i 75% av innleggene dine). Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Bare så det er sagt så hadde BBS problemer i 30 min rundt 12-13 tiden idag. Hei, Det var ikke bare BBS som sleit, men i flg. Digi.no - Halvparten av alle bankkunder i Norge var i dag rammet av IT-problemer, men dette er nå løst. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå som vi er inne på saken. Koster det å ha flere kredittkort? avgift? ekstra avgift om man betaler med det i butikk? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Bare fordi jeg vil overføre penger slik som skal være fult mulig.. Er det ikke slik da, at man må ha underskrift av foreldre dersom man er liten og ung..? Det var det de sa, men unnskyld meg, som om pappa bryr seg om jeg tar ut en tusenlapp? Neppe. Og hvorfor er det bare i byen og på solli plass de praktiserer det? og ikke på "vestkantfilialene"? Er dette noe lureri?! Jeg får ikke overført penger fra min retesparskonto til min brukskonto før jeg har fylt 18... Det er heelt vanlig i banker at det ikke er mulig... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Da får du true dem til å gjøre det! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Gidder ikke det når det er litt over 1 mnd til jeg kan gjøre det selv uten å tenke over de underskrifts greiene uansett Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ok, bare for å vri topic en smule: Hvilken bank er ifølge dere den beste til brukskonto? Jeg betaler vanligvis gladelig gebyrer og avgifter osv, gidder ikke bry meg omdet.. Uansett, hvilken anbefales? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har hatt samme problem selv. Er under 18 år så jeg har en grense på 2400kr i uka. Men når jeg skulle betale for datautstyr på posten til rundt 1000kr og jeg hadde ikke brukt noe resten av uka. Da kom beskjeden, ingen dekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå