anal_fabet Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finnes det angrerett ved brukt kjøp? Har kjøpt en skjerm igår som jeg er svært missfornøyd med. Hadde ikke mulighet å teste den før jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Nei. Hva er du ikke fornøyd med? Er det bildet du ikke liker? Eller er det noe som er i ustand med skjermen som du ikke ble fortalt? Hva slags skjerm er det? Endret 6. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Det er en eizo F77S. Jeg ble fortalt at det var en skjerm i topp klassen men når jeg fikk testet den så viste det seg at den har dårligere bilde enn på min 6 år gamle monitor som jeg kjøpte dengang helt ny for 4 tusen. Den er kjøpt over qxl, men firmaet som solgte den heter jmdata.no. og ifølge forbrukerrådet så er det 14 dagers angrerett på alle varer som er kjøpt over internett og det skal hvistnok også gjelde brukte varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå