Gå til innhold

Live For speed S2 Alpha demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, banen er blitt vakker nå, elsker svingen ut fra piten :-D

 

 

Likte at man kunne se hvem som man lå forran og bak på kartet nå (gule og orange dotter)

 

 

Men det er noen ting jeg ikke liker og. Når man skal gå inn i kontroll innstillinger osv mens man er inne i spillet er det veldig vanskelig å lese det som står.

 

Synes det kunne stått noe om hva som ble gjort på bilen når man var inne i depoet. Skifting av dekk, fiksing på skade osv.

Kan ikke si at demoen la noe mindre forventnings press på Scawen og gjengen :D

 

 

Vet dere om det finnes noen norske servere?

 

 

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=309206&hl= :thumbup:

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar

Har ikke hørt om noen norske severe, eller jo. Har sett en i blant, men de er jo så klart private å trenger passord for a spille på :nei:

Apropo - vi må huske at dette er en alpha, jeg har hørt at det forsatt er en god del ting som ikke enda er lagt inn i spillet, men det får man jo bare se på senere..

 

Men du kan jo lage en post på LiveForSpeed sitt forum, så kan du se om de svarer på om det er tenkt å legges inn i spillet om du skal ha muligheten til å se hva som skjer i depoet...

Lenke til kommentar
knallkult spill.. spilte enern i MANGE timer..

 

problemet med 2'ern at jeg ikke får kalibrert styringen skikkelig (bruker tastatur) og stabiliseringen var mye bedre i 1'nern..

Hvor lenge siden er det du spilte LFS S1?

 

 

 

 

 

Den var det ingen som så :-P

veeeeldig lenge siden :p

 

var di 2 bilene åsså måtte man unlocke den 3d'je :D

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg ratt og pedaler blir gøyere og mer realistisk. ville anbefale alle som elsker bil spill å kjøpe det.

håper de fikser bil lyden litt og gjør røyken bedre.

sto å burna helt til dekka punkterte i stad, var gøy :D

tror ikke temp måleren virker enda, fordi den flyttet seg ikke (hadde ganske mye turtall i lengre tid)

Gleder meg til fullversjon :love:

Lenke til kommentar

Trykk på F9, da får du opp tempen på dekka dine :thumbup:

 

F10 for suspension damage.

 

 

 

Skulle sjekke hvor fort det gikk å skifte dekk i depoet, vart litt skuffa, alle fire dekka blei skita på 0.01 sekund, var liksom stop and go uten de 10 sekunda :p

Men de fikser vel det senere tenker jeg.

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg ratt og pedaler blir gøyere og mer realistisk. ville anbefale alle som elsker bil spill å kjøpe det.

håper de fikser bil lyden litt og gjør røyken bedre.

sto å burna helt til dekka punkterte i stad, var gøy  :D

tror ikke temp måleren virker enda, fordi den flyttet seg ikke (hadde ganske mye turtall i lengre tid)

Gleder meg til fullversjon  :love:

punkterte nettop bakdekka jeg åsså.. genialt :D:p

 

edit: leif

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...