lars68 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hei, kan noen gi meg en guide til å klokke et POV GeForce 6800 gt til ultra? helst på norsk Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du kan ikke overklokke det, det heter å flashe skjermkort når man "omgjør" de til en modell som er bedre, f,eks 9800pro -> 9800xt. Du får nok sette deg ned å søke på forumer/google om du skal finne en slik guide. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 tusen takk for svar Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du kan ikke overklokke det, det heter å flashe skjermkort når man "omgjør" de til en modell som er bedre, f,eks 9800pro -> 9800xt. Du får nok sette deg ned å søke på forumer/google om du skal finne en slik guide. Huh? Såklart kan han overklokke det! Og det er jo bare det han trenger å gjøre for å få like god ytelse som ett Ultra-kort. Søk etter PowerStrip/Riva Tuner/Coolbits på google. Det er de beste programmene til å klokke mener jeg... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det jeg mente var at han ikke kan overklokke det til å bli et Ultra... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det jeg mente var at han ikke kan overklokke det til å bli et Ultra... Jo, det er bare å klokke det til Ultra hastighet... GT og Ultra er samme brikken, men Ultra er et overklokket GT med litt bedre kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå