Gå til innhold

MÅ man bruke 4pin ATX kabel på hovedkortet?

Anbefalte innlegg

da fikk jeg den vett.. på den her var det 2 4pins kontakter.. 1 til de nyere HK'ene . og en til de gammle.. så nå funker det perfekt :w00t:

Servicen hos Microplex er UTROLIG bra!!!

Men det fixet ikke AGP speed problemet mitt da :(

må være noe som fikk seg et kakk, da jeg prøvde å "rive" av kjølingen på baksiden helt til jeg fant ut at den var limet på :p

well well.. så lenge PSU'en funker så er jeg glad :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm.. kikket ltt på hardware doctoren som var med abit kortet mitt.. åpnet den og fikk denne erroren.. :ohmy:

**se på bildet** + at en alarm gikk konstant til jeg trykket dont monitor this elns

hva er dette ???

edit: eller er det bare den andre 4pin atx kabelen som ikke er connected? det var med 2 stk.. en for nyere HK, og en for de gammle.. jeg bruker seff for den som er litt for de gammle.. så den andre er ikke koblet til.. kanskje derfor bare ?

post-112-1113576151_thumb.jpg

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Om hovedkortet ditt fungere som det skal, er det ingenting å bry seg om :)

Strømforsyningen leverer ikke -5V, og dermed varlser HW doc om det.

Hovedkortet ditt trenger heller ikke dennes penningen, om du ikke har et internt lydkort e.l som krever det selvfølgelig. Noe sjeldent nye kort gjør, foruten MSI kort.

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

sorry for bump og litt OT:

etter at jeg ikke kan stille inn AGP speed mer hakker Hl2 og CSS som faan!!.. er det noen måter og få på AGP speed'en igjen? hver gang jeg setter på 8X så må jeg restarte, så er dne på OFF igjen.. er noe ødelagt på kortet?

spiller uten AA og AF.. :cry: enda så hakker det.. før spillte jeg med 4XAA 16xAF hakkfritt..... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...