Gå til innhold

Noen som er på utskikk etter 1.6 klan?

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er en klan som heter Xcore. Nå er det bare 3 medlemmer i klanen så vi trenger noen flere.

Krav: Du må ha mic og ventrilo (gamle)

Du må være litt god.

Du må være hyggelig :)

Og ikke sjenert :p

Vi har ventrilo server og skal ordne med server.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Og ikke sjenert  :p

Sjenert er ikke det samme som å gjøre noe annet enn å spille data....

Sikter til min lille tur innom denne clanen, ble kicka fordi jeg ikke hadde til, mulighet eller lyst til å være på VT-kanalen 24/7.

Grunnen til at jeg ble kicka var fordi jeg er "sjenert".

:!:

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Sjenert er ikke det samme som å gjøre noe annet enn å spille data....

Sikter til min lille tur innom denne clanen, ble kicka fordi jeg ikke hadde til, mulighet eller lyst til å være på VT-kanalen 24/7.

Grunnen til at jeg ble kicka var fordi jeg er "sjenert".

Det er din oppfatning. Du trya for klanen en ukes tid eller noe. Tror du sa et ord eller to. Hvis det ikke er sjenert du er, vil jeg si at du er den mest kjedelige personen jeg har vært borti. Det er da samma hva du sier, bare vi vet litt om hvem du er. Hvis du ikke har lyst til å være på vt skjønner jeg ikke helt hva du gjorde der de få gangene du kom. Bare hørte på de andre?

" :!: "

Lenke til kommentar
dette virker som ein useriøs klan, visst dei kicker members, visst dei ikkje vil vær på VT 24/7

Ingen av oss henger på vt 24/7. Grunnen til at han ble kicka er at han aldri snakker, og vi søker litt mer serrøse folk en han. Er det ikke normalt og si hei når du kommer på vt? :ermm: Og han mente vi skulle sende han mail hver gang vi skulle spille. Men nå er det sånn at vi ikke er sånne random noobs som spiller 1 pcw i uken, og da tviler jeg på at han sjekker mailen sin hvert minutt. Da er det mye greiere og bare ta med de som er på vt. Og vi gidder ikke vente 5 timer bare får at "Dark listener" skal sjekke mailen sin. Så han passer nok bedre i en litt mer innaktiv klan. Jeg driter i hva du tror, men det er ikke sånn det fungerer.

Og darklistener: Alle i klanen driver med andre ting en data som snowboard,fotball, amerikansk fotball osv

Endret av csboy
Lenke til kommentar

Han er den kjedeligste personen jeg har hvert borti. Han var egentlig aldri med i klanen engang. Han var bare tryout. Og vi bryr jo oss ikke bare om hvordan dem spille men også hvordan dem oppfører seg. Og vi vil gjerne ha medlemmer som tørr og snakke, og engasjerer seg litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...