stoebakk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Neste torsdag reiser jeg til Liverpool, hvor jeg skal være i fem dager. Skal ta mye bilder der i sammenheng med hovedprosjekt på skolen, og trenger derfor mer minne. Har i dag 2 stk Sandisk 256mb CF og en billig 128mb i reserve... Vurderer å kjøpe 2stk Sandisk 512mb ultra2 - men bør jeg bestille på xp eller mpx før jeg reiser, eller heller kjøpe i en butikk i liverpool? Har hørt at fotoutstyr skal være noe billigere i England enn her hjemme, men gjelder det også i forhold til norske nettbutikker? PS! Jeg tar hovedsaklig bilder for avis og nett, og kjører derfor kun jpeg på mitt 300D. Vil heller ha to brikker på 512mb enn én på 1giga, sånn for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sjekk på nett. Men det er neppe mer enn småpenger å spare. Jeg var i London i høst. Mens jeg tråkka rundt på Heathrow i tax-free delene så vurderte jeg å kjøpe minnekort i en butikk der. Men siden jeg ikke hadde oversikt over priser i gamlelandet, så droppe jeg det. Sjekke når jeg kom hjem, og det var tross tax-free på Heathrow billigere i Norge. Husk også på gebyrer ved bruk av kort i utlandet. Kjedelig å spare en femtilapp dersom gebyret totalt blir en hundrelapp. Også var det det med garanti og feilvarer da... Personlig hadde jeg ikke giddet å stresse med å undersøke hit og dit for å kanskje spare en femtilapp. Sjekk heller prisene på dyre ting som optikk, der er det sikkert mer å hente. Lenke til kommentar
stoebakk Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Er vel ikke snakk om astronomiske beløp akkurat, nei... *bestille på XD* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå