Gå til innhold

Ferdigmodda kab skal bygges om

Anbefalte innlegg

jeg kjløpte for en stund siden et ferdigmodda kabinett , ikke fordi det var så pent, men det var svart stort nok og fulgte med 3 vifter og display for 450 kr. Soho tror jeg det heter.

var skikkelig dårlig kvalitet på det og vifta i vinduet har 4 forskjellige leds, så ut som en tivolimaskin når jeg starta opp dessuten er det et kryss over hele vinduet og vinduet er ikke annet enn tynn drit plast. lakkinga var også svært skuffende

-først skal jeg fjerne frontdøra, da blir det helt svart. i fronten sitter displayet som jeg skal feste på innsiden av plexiglasset nevnt i neste punkt.

-skjære ut krysset i døra og sette inn et ordentlig plexiglass uten noe krimskrams

-slipe ned stålet og lgjøre en skikkelig lakkeringsjobb med masse klarlakk til slutt :thumbup:

samt lakke inni

-bygge en tøff brakett til 5 røde leds med knapp så jeg kan slå av og på.

har uv lysrør så jeg vil kunne bytte, å ha det samtidig er stygt

-så jeg skal bytte ut de blå ledsa i psuen med røde

kommer bilder til helgen da jeg får begynt

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er det her du tenker på: http://195.149.144.113/images/58/58-58981349758.jpg !

Jau, det ser helt forjævlig ut og det oser ihvertfall ikke kvalitet..

Men planene dine ser utrolig bra ut! Du har MYE jobb forran deg, men tror det resultatet blir veldig bra..

Men hva med et par viftehull? Kanskje i plexien?

Stå på! :thumbup: Gleder meg til å se.. Lag en worklog ut at det når du begynner.

Lenke til kommentar

Godt sagt sigen! :thumbup: Hehe..

Men til trådstarter: Gjorde nesten det samme som deg.. Kjøpe Raidmax og det var no dritt! Solgte det (imotsetning til deg) for 50kr tap og kjøpte et nytt brukt Lian Li som var ENDA mer dritt.. (Vel, fordi det var herpa.. :roll: *Ja, du vet det nok du ja.. ;)*)

Men hva med et par funksjonelle forandringer da? Er jo dårlig kjøling og støydemping i kabinettet, vil jeg tro!

Lenke til kommentar

er ikke no galt i det helle tatt, er 2*80 hull bak, 1*80 hull i toppen , to 80 foran.

får mer enn nok luftstrøm her..dessuten har psen 3 vifter, så til sammen vil jeg ha 2 inn og 5 ut. støynivået blåser jeg i, er ikke plagsomt og har en viftestyring jeg glemte å nevne som skal lakkes og monteres så det ser litt nais ut. vil ikke borre i plexien, hele meninga med prosjektet er å gjøre en diskret stilren maskin ut av tiivolikarusellen

takk for respons, tror dette skal bli bra :thumbup:

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...