Zemeckis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ble skikkelig glad da jeg fikk en sms fra mamma om at jeg er blitt kalt inn til intervju hos Vintervoll elektro firma. Av hundre søkere så ble jeg, en av femten innkalt til intervju. Noe gjenstår det bare å bli en av de 7-8 stk som får lærlingeplass. *Krysser fingrene* Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Vil bare ønske deg lykke til *krysser både fingrer og tær for deg* Endret 6. april 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Vil bare ønske deg lykke til *krysser både fingrer og tær for deg* Og litt til for sikkerhets skyld Lykke til. Go get 'em girl. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Ble skikkelig glad da jeg fikk en sms fra mamma om at jeg er blitt kalt inn til intervju hos Vintervoll elektro firma. Av hundre søkere så ble jeg, en av femten innkalt til intervju. Noe gjenstår det bare å bli en av de 7-8 stk som får lærlingeplass. *Krysser fingrene* fikk du plassen? er det virkelig bare 15 som blir innkalt til intervju ?:o ble selv oppringt fra vintervoll i dag om å komme på intervju på mandagen Flere i klassen som også har blitt oppringt.. ser at tråden er gammel Endret 18. februar 2013 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Dessverre så fikk jeg ikke jobben. Jeg fikk høre i ettertid at det virket som om de som kom utenfor byen var mer arbeidssom enn oss bygutter:s Fikk lærligplass en annen plass, ikke som elektriker men som tavlemontør. Var lærling der i 2 år og fikk fast jobb så har vært der siden 2005. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dessverre så fikk jeg ikke jobben. Jeg fikk høre i ettertid at det virket som om de som kom utenfor byen var mer arbeidssom enn oss bygutter:s Fikk lærligplass en annen plass, ikke som elektriker men som tavlemontør. Var lærling der i 2 år og fikk fast jobb så har vært der siden 2005. Fått lærlingeplass hos et anna firma istedet som sto på 1 valg. Ja dem trur vell det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå