jay_tee89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hei jeg har kommet til spider & roaster banen på beginner mode så står det:rage of modecatios: convertibels only Så kommer jeg ikke inn der .. jeg lurte på hvilke biler som har det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Convertibles, altså kabriolet, biler uten tak. Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 åja takk for svaret sorry for å ikke kunne så bra engelsk hehe Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 En knallgod bil å bruke her er Lotus Elise 111R! Den er sinnsykt lett, men er vel egentlig ikke en cabroilet, vær obs på det! Ta å let den enda mer, så får du oppleve dyriskt gode kjøreegenskaper! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 En knallgod bil å bruke her er Lotus Elise 111R! Den er sinnsykt lett, men er vel egentlig ikke en cabroilet, vær obs på det! Ta å let den enda mer, så får du oppleve dyriskt gode kjøreegenskaper! Den funker fett den! Brukte den selv Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 faen har alerede kjøpt en nissan roaster bil den var ikke så veldig bra at det gjorde no Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hvis du er dårlig i engelsk.. og trenger en ordliste eller oppslagsverk.. på uansett språk Endret 9. april 2005 av MrJavalava Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 First of all! Jeg er 35% completed på GT4 ^^ En god convertible? Du trenger ikke en kjempe bra convertible på Spider roadster cupen, fordi motstanderene dine er DÅRLIGE Men en billig bil som funker fett er Mazda MX 5! Enjoy Leno! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå