Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Jeg titter rundt på Notebookforums og hører om det kommer en bra Turion64 med X800/6800 snart, vis ikke kjøper jeg bare 9300 Men har også litt lyst på en IBM ThinkPad T42/T43, men de er jo svindyre Endret 13. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kombinasjonen turion64 og (W)UXGA til fornuftige priser kan man nok se langt etter med det første. Kanskje en stund etter at dell inngår samarbeid med amd? ...Men noen klarer seg kanskje med SXGA eller SXGA+? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Kombinasjonen turion64 og (W)UXGA til fornuftige priser kan man nok se langt etter med det første. Kanskje en stund etter at dell inngår samarbeid med amd? ...Men noen klarer seg kanskje med SXGA eller SXGA+? WSXGA+ holder fint da. Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Joda, men ser ikke på det som et problem at Pentium M ikke er 64bit...enda. CPU kan sikkert skiftes ut i en 64bit-versjon når det kommer Hmm I så fall blir det XPS, men er det noen på forumet som vet noe konkret om det er mulig å oppgradere senere til 64 bit på XPS/ 9300 maskiner Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 WSXGA+ holder fint da. På en 15", ja. Men dette er jo en smakssak. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til noe lavere etter å ha brukt WUXGA... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ...er det noen på forumet som vet noe konkret om det er mulig å oppgradere senere til 64 bit på XPS/ 9300 maskiner Det er nok umulig, ja. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vel, det kan jo hende det kommer en ny versjon av P-M (akkurat som det gjorde med P4) som støtter 64bit (EM64T), har ikke sett på Intel sitt roadmap, men tror enda det er en stund til dem kommer med 64bit. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 de kommer vel ikke med støtte for em64t før 1.kvartal 06. men det jeg lurte på er åssen betalinga foregår hos dell. er det postoppkrav eller betaler man på nettet? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dell krever betaling fra privatkunder enten med kredittkort eller forskuddsbetaling av faktura. Vil du bruke forskuddsbetaling må du kanskje ringe dem, jeg har i grunnen aldri bestilt på nett av dem, fordi jeg erfaringsmessig får bedre priser hvis jeg ringer en selger. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå